Reacties
Reacties 1 - 34 van 34
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bram Marcusse | het blijft bijzonder dat 11 motoren naast een stukje… | 8 sep. '23 |
| Ad | Leuk verhaal weer Jos. Bedankt en groetjes. Ad | 8 sep. '23 |
| Ineke | Weer veilig thuis. Het was weer leuk om de verhalen… | 8 sep. '23 |
| Hannie | Gelukkig allemaal veilig thuis!! 🎉 | 7 sep. '23 |
| Dick en Corrie | Weer veilig thuis. Bedankt voor je reisverhalen | 7 sep. '23 |
| Bert | Veilige reis terug morgen vanuit Zonnemaire | 6 sep. '23 |
| Hannie | Heel leuk om jullie zo te volgen en zien genieten!… | 6 sep. '23 |
| Marjanne | Het was weer een mooie reis! Goede reis naar huis… | 6 sep. '23 |
| Ad | Mooie wanten hoor Bram. Fijn die navigatie. Je kan… | 6 sep. '23 |
| Johan | Het zijn mooie dagen geweest zo te zien en te horen.… | 6 sep. '23 |
| Hannie | Wat een feest!! 🎶🎈 | 6 sep. '23 |
| Johan | Beter nat van het zweet dan van de regen toch. Prachtige… | 5 sep. '23 |
| Piet | Bij de deze temperaturen op tijd vocht bijvullen heren… | 5 sep. '23 |
| Marlie | Wat een gezelligheid ☺️ | 4 sep. '23 |
| Piet | Mooi weer en bochten, kan niet beter Jos. Veel plezier… | 4 sep. '23 |
| Janneke | Ziet er allemaal goed uit. Fleurig terras en gezonde… | 4 sep. '23 |
| Jan en Elly | Mooi weer . Mooie routes. Kortom genieten Jos en motervrienden.… | 3 sep. '23 |
| Johan | Ziet er weer verdraaid gezellig uit, alleen het weer… | 3 sep. '23 |
| Ad | Ziet er weer gezellig uit hoor. Wel een erg hoog (ex)diender… | 3 sep. '23 |
| Gerard | Prachtig zo’n tocht | 3 sep. '23 |
| Marjanne | Dat ziet er weer goed uit, Jos! | 3 sep. '23 |
| Theo Jonkheijm | Geniet met volle teugen met de groep, de weersvoorspellingen… | 3 sep. '23 |
| Henk Aarnoutse | Leuk om jullie reis weer te volgen. Veel plezier,… | 3 sep. '23 |
| Janneke | Goede reis gewenst mannen. We volgen jullie weer en… | 3 sep. '23 |
| Trees | Mooie dagen en veel plezier. | 3 sep. '23 |
| Rinus Huijssen | Joh, is was nog aan het genieten van je Reis naar… | 3 sep. '23 |
| Kees&Teuni | Klinkt weer goed Jos, geniet van de mooie ritten! | 3 sep. '23 |
| Bert | Veel mooie dagen toegewenst | 3 sep. '23 |
| Edwin | Wordt een mooie rit en jullie gaan het goede weer… | 3 sep. '23 |
| Missie Applepie! | Plezierige rit! Doe de groeten aan de mannen! | 2 sep. '23 |
| Heleen Bijkerk | Veel plezier en een mooie reis!! | 2 sep. '23 |
| Jacob Kriekaard | Veel mooie bochten en culinaire hoogstandjes toegewenst. | 2 sep. '23 |
| Gerard | Geniet er weer van. Zo aan de gevulde tafel te zien… | 2 sep. '23 |
| Els en Gert | Nou dat ziet er weer fantastisch uit. Veel veilige… | 2 sep. '23 |


- Bram Marcusse: het blijft bijzonder dat…
- Ad: Leuk verhaal weer Jos. Bedankt…
- Ineke: Weer veilig thuis. Het was…
- Hannie: Gelukkig allemaal veilig…
- Dick en Corrie: Weer veilig thuis. Bedankt…
Alle reacties »