Woensdag. Terugreis

23 juli 2025 - Zierikzee, Nederland

Vandaag weer terug na een  aangenaam verblijf in de Eifel. Nadat we afgerekend hadden zijn we vertrokken. Het was frisjes maar droog. Ik had de navigatie een route laten bepalen binnendoor naar Namur oftewel Namen. 

Een verassend mooie route, leuke wegen en weinig slecht wegdek. Een stukje over een onverhard weggetje, wat volgens de borden doodlopend was en alleen voor aanwonenden.  Maar als een goed (oud) politieman betaamt wilden we dat wel even controleren. Dat doodlopend klopte niet,  dat van aanwonenden geloof ik ook niet. Want we werden door niemand tegengehouden.  Onderweg nog een paar plaspauzes gehouden voor de oude mannen onder ons.

Na 145 km in de buurt van Namen de snelweg op en via Brussel en Antwerpen weer naar huis.  Bij elkaar ongeveer 1000 km afgelegd zonder noemenswaardige incidenten.

Hoewel eentje wil ik nog noemen.  Erik en Gertjan hadden een verschillende mening over het moment dat ze een T splitsing wilden oprijden, met als gevolg dat de een de ander aantikte. Gevolg, een lichte schade. Mijn kleindochter zou zeggen" niets aan de hand hoor", opstaan een paar keer in je handen klappen, de brokstukken oprapen en doooorrr. 

Nog een paar foto's van de maaltijd en omgeving en, 

Tot de volgende keer.

Foto’s

5 Reacties

  1. Mineke:
    23 juli 2025
    Alweer afgelopen de pret? Tot de volgende keer Jos , veilig thuis!
  2. Bram Marcusse:
    23 juli 2025
    We kijken weer terug op een mooie paar dagen. Het weer had beter gekund maar .......
    je krijgt wat je verdient.
    Voor de kritische lezers: neem de verhalen van Jos "met een korreltje zout" , doe ik ook!
  3. Jos van Burg:
    24 juli 2025
    Zo de waard is.....
  4. Dick en Corrie:
    23 juli 2025
    Genoten van regen en natuur en nu weer gewoon thuis.
  5. Jan en Elly:
    23 juli 2025
    Weer een leuk tripje
    Fijn dat alles goed is gegaan.
    Veilig weer thuis.