Normandië dag 5 SLOT

10 mei 2019 - Zierikzee, Nederland

Vandaag weer de terugreis. Vertrokken om 08.00 uur. Lekker weer gehad. Zonnig en aan het eind in België ietwat regen. Maar ja, daar is het België voor.

De reis  is goed gegaan,behalve...... verschillende groepjes afslagen gemist cq te vroeg genomen. Sommigen onder ons moeten wat meer naar de wc  waardoor die groep weer in de achtervolging moet. Hierna tot hun verrassing ze plots 60 km vóór de 1e groep koffie drinken. Conclusie : ALLES KOMT WEER OP ZIJN POOTJES TERECHT.

Kortom, een paar kleine dingetjes iets minder. Een kapot knipperlichtlampje wat alleen de dealer heeft. Een zijkoffer waar plotseling veel modder op zit. Bij een paar maagproblemen, waar altijd wel iemand tabletjes voor heeft.

Straks alleen nog de kaskontrole goed doen, want ik verdenk de kassier ervan dat hij van de rente carnaval gaat vieren.

Ter afsluiting nog wat restfoto's.

Tot de volgende reis, nog 8 nachtjes slapen.

1. Eline en Joost:
    10 mei 2019
    Ik hoorde het vertrouwde geluid van de motor thuiskomen 😉. Weer veilig thuis na een mooie reis!
  2. Eric:
    10 mei 2019
    Leuk om te lezen Jos. Tot over 8 dagen!
  3. Caty:
    Hoi Jos
    Fijn dat alles weer goed is verlopen!
    En zo te lezen ook gezellig geweest😊
    Fijn weekend en de Gr aan Anjo
  4. Chris Wijs:
    Heeeel mooi verwoord Jos😜
  5. Theo Jonkheijm:
    10 mei 2019
    Mooie week achter de rug, inderdaad verbrokkeling van de groep, maar bij de laatste stop weer heel de groep samen.
    De kascontrole zal deze keer gedaan worden door zeer verstandige mensen Jos. Er zal een keuze uit 20 personen gemaakt moeten worden. Ikzelf als penningmeester mag het niet en uit de overige 19 personen komen er 18 voor in aanmerking🤓
  6. Bram Marcusse:
    10 mei 2019
    Het nivo is het laatste jaar niet omhoog gegaan lees ik. Goede terugreis morgen!
  7. Denie Vermunt:
    11 mei 2019
    Mooie week achter de rug. Indrukwekkend vooral wat hier allemaal heeft afgespeeld in '40 - '45. Mooie routes, eten en hotel prima en aan biertjes ook niet tekort. Met dank aan de leuke groep, veel gelachen. Op naar volgend jaar.......misschien.
  8. Jan Labruyere:
    11 mei 2019
    Jos, dank voor je blog van deze fijne week. Goed om dit op deze manier te delen zodat ook anderen het op afstand mee kunnen beleven.
  9. Piet Pellicaan:
    11 mei 2019
    Was leuk om jullie te volgen. Zijn leuke tripjes. Mogelijk voor enkele een workshop navigeren opzetten ? 😉 Maar uiteindelijk komt iedereen thuis. Samen uit en samen thuis toch?
  10. Jaap:
    12 mei 2019
    Hoi Jos bedankt weer voor je live verslag. Ik heb er van genoten en alle dagen achter elkaar gelezen als een boek!!!!
    Alvast veel plezier op je volgende trip naar de Vogezen. Kun je een beetje op Bram letten!

Groeten Jaap