Normandië dag 3 woensdag

8 mei 2019 - Courseulles-sur-Mer, Frankrijk

Wakker worden en naar buiten kijken. Dan denken ik blijf maar in het hotel. Maar ja, dan wordt je natuurlijk als een watje aangemerkt. Dus vooruit met geit. Regenpak aan en na het ontbijt op weg naar Le Mont Saint Michel. Onderweg werd het droog. Vol goede moed naar die rotspartij. Omhoog  via de toeristenmarkt, want daar lijkt het op. Mooi uitzicht en mooi oude gebouwen.

Dr bus die je ziet heeft twee voorkanten  ,als hij bij M S Michel is gaat de chauffeur naar de achterkant van bus wat dan weer de voorkant wordt.  Dus twee sturen, een voor en een achter. Ook de verlichting veranderd van rood naar wit.

Maaaar, toen ging het toch regenen, maar alee hè, met dat watje in gedachten de moed erin houden en schuilen onder een afdakje.

We hadden ook nog een jarige onder ons. Dat is die met z'n helm op tijdens het lopen. Over watjes gesproken!! Hij is maar een paar jaartjes ouder dan ik ben. Dus eigenlijk ook nog een jonge god.

Als je alle foto's wil bekijken dan kun je het beste vanaf de eerste pagina naast het ''verhalen'' klikken op foto's.

Tot morgen

Groeten Jos.

1. Marja Fennet:
    10 mei 2019
    Mooie reis Jos! en een mooie blog. Weer heel anders als je vorige reis. Veel plezier nog.