Wales vrijdag laatste dag

16 juni 2023 - Dover, Verenigd Koninkrijk

Laatste overnachting dicht bij Dover.   Nu een kamer waarbij mijn slapie Gert-Jan en ik lepeltje lepeltje konden liggen, een tweepersoonsbed.

Na het ontbijt op weg. Na een half uur waren bij de incheck.

Nog even over meneer Garmin, sommige lezertjes menen uit mijn schrijfsels op te maken dat hij fouten maakt.  Dat is niet zo. Tijdens de rit verandert het verkeersbeeld,  files  foute inschattingen van de voorrijder enz.

De voorrijder trouwens was in hoofdzaak ondergetekende.

Rustige overttocht.

Vanaf de boot een paar kleine foutjes in de richtingbepaling toch goed op het koffieadres  aangekomen

Totaal iets meer dan 2000 km getourd.

Ik voeg nog een compulatiefoto bij, die toont aan dat je op elkaar gaat lijken als je een tijd met elkaar optrekt.

Dit was het weer. Groeten van Bram, Eric,Gert-Jan en Jos.

p.s.  de volgende blog is in Augustus , dan ga ik met Anjo naar Noorwegen.

1. Eline en Joost:
    16 juni 2023
    Wat een mooi gebied Jos, samen hebben we weer genoten van je foto's en verhalen.
  2. Teuni en Kees:
    16 juni 2023
    Mr.Garmin heeft jullie toch maar weer veilig thuisgebracht, mooie trip.
  3. Henk Aarnoutse:
    16 juni 2023
    Heel leuk om te lezen over die mooie motorreizen en de bijhorende foto's.
    En weer veilig thuis 👍👍
  4. Marjanne:
    16 juni 2023
    Was weer leuk om te lezen, Jos!
  5. Ad Jansen:
    16 juni 2023
    Ha die Jos. Mooi dat jullie weer veilig en onbeschadigd thuis zijn gekomen. En, tja, die Garmin maakt zelf geen fouten hoor.😅. Hij past alleen niet in de TT houder op mijn stuur.
    Goed plan om met Anjo naar Noorwegen te gaan.
    Moet ik nog iets voor je regelen hier? Wij waren vandaag in Geiranger. Nog veel sneeuw. Wegen zijn schoon. Thans prachtig zomerweer. Bedankt voor je mooie memoires. Groet, Ad.👊😉
  6. Jan en Elly:
    16 juni 2023
    Het was weer leuk om mee te lezen en foto's te zien van jullie trip.
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
  7. Hans vS:
    16 juni 2023
    Ha die Jos! Bedankt voor je reisverhalen🏍️🏍️🏍️🏍️😃❗️Dan rij je toch een hééeéél klein beetje mee, thuis op de bank☺️. Mooie trip mannen😃👍🏼
  8. Bram Marcusse:
    17 juni 2023
    We kijken terug op een mooie en gezellige week. Dank aan Eric voor de organisatie en aan Jos voor de vele kilometers als "spits".
    Mochten er lezers/volgers zijn die twijfels hebben over het waarheidsgehalte van de verhalen die jullie deze week hebben gelezen: ik ben altijd bereid het échte verhaal te vertellen..........
  9. Jos van Burg:
    18 juni 2023
    Ieder heeft zijn eigen waarheid.
  10. René:
    18 juni 2023
    Ha Jos , leuk om je reis met de mannen weer te volgen. Goed om te lezen dat jullie allemaal weer veilig thuis zijn