Wales dinsdag ,dag 3

13 juni 2023 - Aberdaron, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen om 8 uur afgesproken om gezamenlijk te ontbijten. Mijn slapie en ik waren op tijd wakker. Ik vanwege mijn biologische klok erg vroeg. Ook omdat het hier een uur vroeger is. Maar de krant heb ik wel al gelezen voor 7 uur.

Wij, Gert-Jan en ik, zaten pontificaal in de ontbijtzaal om 8 uur. Om 10 over 8 maar een appje gestuurd . Bleek dat ze nog lagen te snurken.  😴🫢

Maar alah, na een goed en caloriearm ontbijt zijn we op pad gegaan. In de richting van kust. Erik voorop, mooi maarrrr, hij vond het nodig om diverse keren een geslotenverklaring te negeren.  Wij in ganzepas er achteraan.  Het bleek dat het bord wel juist aangaf en dus weer terug. Wel een leuk uitzicht.

Uiteindelijk weer op het meest westelijke puntje een eettentje gevonden. Was in 1300 gebouwd, wat wel te zien was. Wel heerlijk paninibroodje met geitenkaas gegeten.

Vervolgens een hele mooie rit door Snowdonia. En weer terug in hotel zonder mankementen.

Til tomorrow.

1. Dick en Corrie:
    Prachtige foto's.
    We genieten mee.
  2. Marlie Cuijpers:
    13 juni 2023
    Goed dat jullie geen politie zijn tegengekomen met al die geslotenverklaringen
  3. Jos van Burg:
    13 juni 2023
    Was een beetje aangedikt. Was een doodlopende weg.
  4. Ad Jansen:
    13 juni 2023
    Laat die ouwe Marcusse toch lekker uitslapen. En, gewoon afwachten. Het CJIB maakt geen fouten....
  5. Ab:
    mooie plaatjes!
  6. Jan:
    13 juni 2023
    Vond het ook al helemaal niks voor Eric om zoiets te doen🤔. Jullie treffen het wel met die mooie uitzichten met het zonnetje erbij!
  7. Hans vS:
    14 juni 2023