Wales donderdag dag 5

15 juni 2023 - Hythe, Verenigd Koninkrijk

Vandaag het eerste stuk binnenwegen gedurende anderhalf uur. Daarna de snelweg op. Meneer Garmin gaf dat we om 14.30 uur in de Red Lion zouden zijn zonder pauzes.  Nou dat was dus niet juist. We waren om 17.00 uur in het hotel. Niet veel pauzes.

Ik had Bram wijsgemaakt dat " hardshoulder" betekent vangrail. Niet dus... dat betekent: vluchtstrook.

Dat we niet veel pauzes hadden brak sommige van ons behoorlijk op. Zie de foto's.

Het was ook erg warm.

Bij het hotel wachten de uil van Minerva ons al .

Weer goed verlopen, ondanks sommige dwazen die je langs alle kanten inhalen.  Ik vind zelf dat de voorrijder  een groot aandeel heeft in een goed verloop, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Morgen weer met de boot naar huis.

Groeten Jos en de rest.

1. Ad Jansen:
    15 juni 2023
    Over die Garmin ga ik het niet meer hebben😂. Die hardshoulder is wel leuk😄.
    En opbreken, tja, dat ken ik wel hoor😅
    Zes dagen vind ik ook lang.
    Proost en goeie reis terug morgen.👍
  2. Johan:
    15 juni 2023
    Hopelijk zonder “kleerscheuren” thuis. Leuk om de verhalen en foto’s te lezen/zien.
    Even over die voorrijder Jos, wel opvallend dat jij je de laatste tijd daarvan afzijdig houdt, kan je de verantwoording niet meer aan 😂😂, of kan je eventuele “ feedback” niet meer aan 😜😜. Grtz Johan
  3. Jos van Burg:
    16 juni 2023
    Het was een beetje sarcasme. Ik meem me iedere keer voor om niet voorop te rijden. Maar het blijkt toch weer dat ik 80 % voorop rij.
  4. Jaap:
    15 juni 2023
    Jos bedankt je onderhoudend reisblog. Zodoende beetje mee gereisd. Met die blonde jongens is Bram gelukkig weer opgeknapt. Fijne thuisreis.
  5. Ineke Meeuwse:
    16 juni 2023
    Jos, leuk om jullie reis zo te volgen. Voor straks een goede thuisreis.
  6. Piet Pellicaan:
    16 juni 2023
    Weer een mooi verslag Jos. Ik zou volgende keer goede wegenkaarten meenemen i.p.v. de garmin. Lekker ouderwets.🙃
  7. Edwin en Deja:
    16 juni 2023
    Jullie hebben weer een mooie tour gemaakt.
    Veilige reis terug👍🏍
  8. Theo Jonkheijm:
    16 juni 2023
    Prachtige week hebben jullie gehad zo te lezen in de reisblog, hopelijk is die oude man zittend in de graskant niet al te vermoeid 😜😜😜
    Geniet nog en veilig weer thuis. Groeten Theo.