Wales woensdag dag 4

14 juni 2023 - Dolgellau, Verenigd Koninkrijk

Vandaag route gekozen. In overleg met Erik een plaats gekozen in richting het oosten. Ik ingevoerd en meneer Garmin ging aan het werk voor een leuke route.

Onderweg natuurlijk de krappe wegen met de hagen.

Inderdaad een hele mooie route, om niet te zeggen een héél mooie route.  Bij een pauze keken we wat beter op de kaart en toen bleek dat we in het noordwesten te zijn beland.

Niet  erg,  mooi is mooi.  De hele dag mooi weer gehad iets minder warm de hele dag tussen de 22 en 26 graden.

Er zit ook nog een kort filmpje bij. Staat bij de video's.

Morgen weer op de terugweg naar Hythe, the red Lion.

1. Ad Jansen:
    14 juni 2023
    Altijd weer die Garmin.... Maar ja, met TomTom had je vast niet op die mooie plekjes gekomen.
    Veel plezier verder.😅
  2. Piet Pellicaan:
    14 juni 2023
    De richting maakt niet uit Jos, als het maar mooi is. Hythe, kijk of je bordjes ziet met St Martins plane Camp, kan ik nog wat over vertellen. Goede reis.
  3. Marja Fennet:
    16 juni 2023
    Hoi Jos en motorvrienden, wij waren zelf met vakantie en zie nu pas jullie dagelijkse verslagen. Jullie treffen het met dat mooie weer in dat prachtige landschap.
    Geniet ervan en goede reis verder!