Noorwegen de laatste

18 augustus 2023 - Zierikzee, Nederland

Lieve lees en kijk vriendjes en vriendinnetjes, dit is het laatste blogverhaal van deze reis. We bedanken jullie voor de belangstelling en betrokkenheid.

Vandaag, vrijdag,  richting huis vanuit topje Denemarken. Eerste stuk soepel en vlot. Maar toen kwam Duitsland.  Van Baustelle naar Baustelle naar Stau naar Stau naar Unfall. Meerder PKW's Kopf-Schwanz, zoals ze in het Nederlands zeggen.🤭

Ik heb het laten afhangen van hoe ik me zou voelen in de loop van de reis, of we het in één keer of met een overnachting zouden doen.  Het is de eerste geworden.

Totaal hebben we 3770 km gereden. En.. een hele mooie vakantie gehad.

Voor nu dus, oogjes dicht snaveltjes toe.

1. Jan en Elly:
    18 augustus 2023
    Fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. Het is wel een vakantie om zeker niet te vergeten.
    Ondanks de valse start hebben jullie toch veel mooie dingen gezien.
    Slaap lekker.
    Groetjes Elly en Jan
  2. Ad Jansen:
    18 augustus 2023
    Fijn dat jullie een hele mooie vakantie hebben gehad.
    Wij hebben op de terugreis de nieuwe veerdienst van NHL van Kristiansand naar Emden gedaan.
    Prima veerdienst. En je bent na 20 km in Nederland. Bedankt voor jullie memoires Jos en Anjo.👍
  3. Gesina en Ad:
    18 augustus 2023
    We hebben genoten van jullie belevenissen, behalve dan de vertraging. En plotseling ben je dan weer in het drukke deel van Europa, met files en vertraging.
    Fijn dat jullie veilig thuis zijn.
  4. Eric:
    18 augustus 2023
    Welkom thuis. Een hilarische anekdote. Een collega vroeg lang geleden bij een kop-staartje aan de betrokken Duitse bestuurder: 'Sie sind von hinten gebummst?'..... 😉
  5. Gerard Krakeel:
    18 augustus 2023
    Fijn dat de thuisreis goed is gegaan. En…oost west…. Terug kijken op een prachtige vakantie. En veel dank voor het mee beleven. Tot kijk.
  6. Marjanne:
    19 augustus 2023
    Fijn, dat jullie weer goed thuis gekomen zijn.
    We hebben genoten van jullie verhalen! 😘
  7. Jaap:
    19 augustus 2023
    Welkom thuis weer Anjo en Jos. We hebben genoten van de verhalen en mooie foto's.
  8. Ineke Meeuwse:
    19 augustus 2023
    Welkom thuis, het was weer leuk om jullie belevenissen te volgen. We hebben er weer van genoten.
  9. Heleen:
    19 augustus 2023
    Fijn dat jullie weer goed thuisgekomen zijn. Weer even wennen hier in de drukte na de rust en weidsheid van Noorwegen.
    We gaan jullie verhaaltjes missen😉.
    Het was ons rustpunt in de dag...
    Bedankt dat je ons mee op reis genomen hebt....
  10. Joke van den Houten:
    19 augustus 2023
    Welkom thuis. Bedankt voor het meebeleven van jullie vakantie.
  11. Rinus en tini:
    19 augustus 2023
    Benieuwd waar de volgende trip heen gaat. Altijd leuk om mee te lezen. Wij nu in Karlstad, het verste punt van onze trip.
  12. Jos van Burg:
    19 augustus 2023
    Oke. Rustig aan. Voordeel bij jullie is is dat je niet gebonden bent aan afspraken met hotel.
  13. Janneke en Bram Leeuwe:
    19 augustus 2023
    Wat hebben jullie weer een mooie reis gemaakt, genoten van je verhaal met sprekende foto`s. Regenkleding en zomerkleding hebben we zien passeren. Dank voor het de lift, we hebben er van genoten. Groet.
  14. Teuni en Kees:
    19 augustus 2023
    Welkom thuis! We hebben alles meebeleefd en herbeleefd, mooi land.
  15. Gertjan:
    19 augustus 2023
    Anjo + Jos het was weer leuk om deelgenoot te zijn van jullie belevenissen…..en Zierikzee is ook prachtig toch?
  16. Piet Pellicaan:
    Welkom thuis.
  17. Katrien:
    27 augustus 2023
    Wederom genoten van je mooie, humoristische verhalen. Leuk om te lezen en de foto's te zien. Een nadeel, als we elkaar weer zien, heb je niets meer te vertellen (grapje).