Reacties
Reacties 1 - 42 van 42
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gerard | Fijn dat je hebt genoten. Wij deden mee op afstand. | 24 jul. '25 |
| Jos van Burg | Altijd plezierig | 24 jul. '25 |
| Jos van Burg | Zo de waard is..... | 24 jul. '25 |
| Gerard | Volgens mij was het weer genieten met elkaar. | 23 jul. '25 |
| Jan en Elly | Weer een leuk tripje Fijn dat alles goed is gegaan.… | 23 jul. '25 |
| Dick en Corrie | Genoten van regen en natuur en nu weer gewoon thuis. | 23 jul. '25 |
| Bram Marcusse | We kijken weer terug op een mooie paar dagen. Het… | 23 jul. '25 |
| Mineke | Alweer afgelopen de pret? Tot de volgende keer Jos… | 23 jul. '25 |
| Theo Jonkheijm | Geniet ervan mannen ondanks de regen.👍🛵 | 22 jul. '25 |
| Jos van Burg | De avond tevoren | 22 jul. '25 |
| Edwin | Lang leve de regenpakken, hier niet nodig trouwens… | 22 jul. '25 |
| Dick en Corrie | Nu ook nog nat van binnen, proost! | 22 jul. '25 |
| Ad | Tja, die regenkleding he... altijd te laat aan...… | 22 jul. '25 |
| Gerard | De laatste foto is ook nogal vochtig 😋 | 22 jul. '25 |
| Mineke | Oh, wat jammer met die regen, natte moter kleren zijn… | 22 jul. '25 |
| Jan Labruyère | Goede reis en veilige, gezonde kilometers gewenst! | 21 jul. '25 |
| Gerard | We zijn benieuwd….. | 21 jul. '25 |
| Caty | Veel en veilige reis | 21 jul. '25 |
| Heleen Bijkerk | Goede reis en mooie tochten! | 21 jul. '25 |
| Marja Fennet | We wensen je een leuke, veilige en droge trip! | 21 jul. '25 |
| Riny&Lineke | Jos ook van ons een goede reis gewenst! | 21 jul. '25 |
| Jacob Kriekaard | Goede reis Jos en hou Eric met een c een beetje in… | 21 jul. '25 |
| Trees | Goede reis Jos. | 21 jul. '25 |
| Edwin | Goeie reis samen. | 21 jul. '25 |
| Katrien | We kijken weer uit naar je verslagen! Fijne reis met… | 21 jul. '25 |
| Rinus | Goeie reis allemaal! | 21 jul. '25 |
| Ad | Goeie reis Jos, en de rest. Ik hou je in de gaten!👍 | 21 jul. '25 |
| Mineke | Ha Jos, je trekt er weer op uit! Veel plezier en hoop… | 21 jul. '25 |
| Joke | Goede reis Jos | 21 jul. '25 |
| René | Ha Jos! Een hele fijne en veilige reis toegewenst,… | 20 jul. '25 |
| Adri Meeuwse | Goede reis Jos. Hopelijk blijft de BMW de verwachtingen… | 20 jul. '25 |
| Els en Gert | Fijne reis geniet er van | 20 jul. '25 |
| Marlie | Zo Jos, wat een kilometers op je motor. Hopelijk komen… | 20 jul. '25 |
| Ineke | Fijne reis, geniet ervan. | 20 jul. '25 |
| Kees&Teuni | Veel rijplezier Jos | 20 jul. '25 |
| Bram Marcusse | Jos gaat er gemakshalve vanuit dat ik m'n stalen… | 20 jul. '25 |
| Dick en Corrie | Veilige reis, geniet ervan | 20 jul. '25 |
| Bert | Mooie veilige dagen veel plezier | 20 jul. '25 |
| Gerard | Hoi Jos. Geniet er weer van. Ps. Je kunt ook je zwembroek… | 20 jul. '25 |
| Marjanne | Veel plezier, Jos! | 20 jul. '25 |
| Janneke | Goede reis Jos en zonder pech weer thuis komen. Geniet… | 20 jul. '25 |
| Ad | Goeie reis! Hopelijk niet al te nat. | 20 jul. '25 |

- Gerard: Fijn dat je hebt genoten.…
- Jos van Burg: Altijd plezierig
- Jos van Burg: Zo de waard is.....
- Gerard: Volgens mij was het weer…
- Jan en Elly: Weer een leuk tripje Fijn…
Alle reacties »