Reacties

Reacties 1 - 42 van 42

Naam Reactie Datum
Gerard Fijn dat je hebt genoten. Wij deden mee op afstand. 24 jul. '25
Jos van Burg Altijd plezierig 24 jul. '25
Jos van Burg Zo de waard is..... 24 jul. '25
Gerard Volgens mij was het weer genieten met elkaar. 23 jul. '25
Jan en Elly Weer een leuk tripje Fijn dat alles goed is gegaan.… 23 jul. '25
Dick en Corrie Genoten van regen en natuur en nu weer gewoon thuis. 23 jul. '25
Bram Marcusse We kijken weer terug op een mooie paar dagen. Het… 23 jul. '25
Mineke Alweer afgelopen de pret? Tot de volgende keer Jos… 23 jul. '25
Theo Jonkheijm Geniet ervan mannen ondanks de regen.👍🛵 22 jul. '25
Jos van Burg De avond tevoren 22 jul. '25
Edwin Lang leve de regenpakken, hier niet nodig trouwens… 22 jul. '25
Dick en Corrie Nu ook nog nat van binnen, proost! 22 jul. '25
Ad Tja, die regenkleding he... altijd te laat aan...… 22 jul. '25
Gerard De laatste foto is ook nogal vochtig 😋 22 jul. '25
Mineke Oh, wat jammer met die regen, natte moter kleren zijn… 22 jul. '25
Jan Labruyère Goede reis en veilige, gezonde kilometers gewenst! 21 jul. '25
Gerard We zijn benieuwd….. 21 jul. '25
Caty Veel en veilige reis 21 jul. '25
Heleen Bijkerk Goede reis en mooie tochten! 21 jul. '25
Marja Fennet We wensen je een leuke, veilige en droge trip! 21 jul. '25
Riny&Lineke Jos ook van ons een goede reis gewenst! 21 jul. '25
Jacob Kriekaard Goede reis Jos en hou Eric met een c een beetje in… 21 jul. '25
Trees Goede reis Jos. 21 jul. '25
Edwin Goeie reis samen. 21 jul. '25
Katrien We kijken weer uit naar je verslagen! Fijne reis met… 21 jul. '25
Rinus Goeie reis allemaal! 21 jul. '25
Ad Goeie reis Jos, en de rest. Ik hou je in de gaten!👍 21 jul. '25
Mineke Ha Jos, je trekt er weer op uit! Veel plezier en hoop… 21 jul. '25
Joke Goede reis Jos 21 jul. '25
René Ha Jos! Een hele fijne en veilige reis toegewenst,… 20 jul. '25
Adri Meeuwse Goede reis Jos. Hopelijk blijft de BMW de verwachtingen… 20 jul. '25
Els en Gert Fijne reis geniet er van 20 jul. '25
Marlie Zo Jos, wat een kilometers op je motor. Hopelijk komen… 20 jul. '25
Ineke Fijne reis, geniet ervan. 20 jul. '25
Kees&Teuni Veel rijplezier Jos 20 jul. '25
Bram Marcusse Jos gaat er gemakshalve vanuit dat ik m'n stalen… 20 jul. '25
Dick en Corrie Veilige reis, geniet ervan 20 jul. '25
Bert Mooie veilige dagen veel plezier 20 jul. '25
Gerard Hoi Jos. Geniet er weer van. Ps. Je kunt ook je zwembroek… 20 jul. '25
Marjanne Veel plezier, Jos! 20 jul. '25
Janneke Goede reis Jos en zonder pech weer thuis komen. Geniet… 20 jul. '25
Ad Goeie reis! Hopelijk niet al te nat. 20 jul. '25