Zwarte Woud dag 2

3 september 2023 - Feldberg, Duitsland

Vandaag binnendoor naar Müllheim.  Afstand 330 km. Je zou zeggen dat valt mee, maar dat valt tegen. Om 09.00 uur vertrokken en 17.30 uur in Gasthof Engel. Dat het wat langer duurt komt door de (plas)pauzes en het lange wachten op de lunch. En het is geen snelweg dus het gemiddelde ligt niet hoog.

Op een koffieadres bij een Boulangerie maakte meteen zijn terras in orde. Hij was heel blij met ons. Hij prees zijn frische brödchen aan. Kennelijk maakten wij zijn dag goed. Hij zette ons meteen  op zijn Facebook site.

Op de route zagen we ook  borden langs de weg als waarschuwing voor motorrijders.  Bij ieder incident zetten ze zo'n bord neer. Bij meerdere incidenten veranderd het  nummer. Maar het blijft ook een aanduiding voor een leuke bochtige route,  mits je je kan beheersen.

Nog vele wijngaarden tegen gekomen. Altijd een mooi gezicht.

Zonder probleem op lokatie gekomen waar Jan en Rene op ons zaten te wachten. 👐👐

Kortom weer een hele leuke dag. Wel warm. We hebben 30 graden op het dashboard zien staan.

Groeten Jos en de rest.

1. Gerard Krakeel:
    Prachtig zo’n tocht
  2. Ad Jansen:
    3 september 2023
    Ziet er weer gezellig uit hoor. Wel een erg hoog (ex)diender gehalte.😄 Helaas voor mij iets te veel van het goede. 🥲 wel triest dat zulke borden nodig zijn. Doe de groeten aan allemaal Jos.
  3. Johan:
    3 september 2023
    Ziet er weer verdraaid gezellig uit, alleen het weer zit een beetje tegen zie ik 😜😜😂😂.
    Have Fun de komende dagen 👍👍🥊🥊🌞🌞😎😎
  4. Jan en Elly:
    3 september 2023
    Mooi weer . Mooie routes. Kortom genieten Jos en motervrienden.
    Nog fijne dagen toegewenst.
  5. Janneke en Bram Leeuwe:
    4 september 2023
    Ziet er allemaal goed uit. Fleurig terras en gezonde borden vol heerlijk eten.