Zwarte Woud dinsdag

5 september 2023 - Schopfheim, Duitsland

Vandaag rondje Oostelijk.

Een niet nader te noemen collega miste plots een handschoen toen hij wilde vertrekken. Bij hoog en laag natuurlijk volhouden dat hij ze alle twee in zijn helm had gedaan en die weer in zijn koffer.  Op onverklaarbare wijze 's morgens verdwenen.  Jaja. Nu wilden wij aan Jeanette (zijn lieftallige steun en toeverlaat) vragen of ze een touwtje wil haken zoals het fotovoorbeeld om dat door zijn mouwen aan z'n handschoenen vast te maken.   Ja wij denken wel mee.

Begon met lekker weer.                'S middags werd het warmer en warmer.  30gr+ . Na lang zoeken een koffieadres gevonden.  Daar was niks mis mee.   Na een kwartier kwamen we natuurlijk een plaats tegen veel horeca.

Bij de video staat een leuk filmpje van onze club.

Veel omleidingen en daar raakt onze navigatie een beetje van slag van. Dus een aantal keren moeten stoppen om weer een route op te kunnen pakken.

Maar weer heel en zonder problemen op de basis terug.  Nou ja één van veinst een blessure te hebben, maar ik denk dat hij alleen maar gemasseerd wil worden.😉

Groeten Jos.

1. Piet Pellicaan:
    5 september 2023
    Bij de deze temperaturen op tijd vocht bijvullen heren ( en dame?) Maar dat komt vast goed.
  2. Johan:
    5 september 2023
    Beter nat van het zweet dan van de regen toch. Prachtige beelden en verhalen, GENIETZE 👍👍🥊🥊