Zwarte Woud woensdag

6 september 2023 - Feldberg, Duitsland

De laatste dag in ons bivak.

Een mooie rit door en langs het woud, met dank aan Eric, die deze maakt met zijn telefoon en kandkaart. Dan doorsturen via WhatsApp, waarna ik (en anderen) deze weer in de navigatie uploaden.

Onze navigatie geeft dan bij een ieder een iets andere route. Maar omdat ik voorop rij is mijn uitvoering altijd de juiste.😁😇

Bij de  video nog een filmpje met standbeelden. Deze stellen een aantal revolutionairen voor die in de loop der jaren de hertogen en aanverwante heersers omver hebben willen werpen. Onder andere Fritz Teufel, die riep "revolutie moet leuk zijn" en schoot met waterpistool verf op een Duitse minister.

Temperaturen vandaag eerst een aangename 22 graden en later een iets minder aangename 30 graden. Maar ja  'een dag niet gezeurd is een dag niet geleefd'  alles beter dan regen.

Op  foto  hoe ze hier onze namen lezen. Een paar goed,

Morgen, donderdag, weer naar huis.

Groeten van ons allen.

1. Johan:
    6 september 2023
    Het zijn mooie dagen geweest zo te zien en te horen. Hele goede reis naar huis morgen. Doe ook de laatste dag geen gekke dingen VEILIG THUIS 👍👍
  2. Hannie:
    6 september 2023
    Heel leuk om jullie zo te volgen en zien genieten! Goede veilige terugreis morgen en maak er ook nog een gezellige laatste dag van !
  3. Bert:
    6 september 2023
    Veilige reis terug morgen vanuit Zonnemaire