Wales zondag dag 1

11 juni 2023 - Hungerford, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen om 8 uur thuis vertrokken.  Gisteren alles al ingepakt en klaar gezet. Dat kon nog net tussen al mijn andere bezigheden in. Ik heb als pensionado natuurlijk een drukke agenda.

In Duinkerke door 4 controleposten. Eerst de Franse  daarna de Britse. Gelukkig hoefden  niet de koffers open te maken. Ze vertrouwden ons op ons eerlijke Zeeuwse gezicht.

De motoren vastgesnoerd  en plaatsgenomen op het dek om van de koffie en scones te genieten

Na de boot eerst de snelweg opgegaan.  Dat wordt aangeduid met een M. Dit gedurende een twee uur. Hierna de navigatie op "snelweg vermijden" gezet. En binnendoor op A-wegen naar the Bear. Hier twee kamers voor ons vieren.

In de beer ook de verkoeling genuttigd en de eenvoudige doch voedzame maaltijd genoten.

Tot morgen. Groeten van Jos en Erik, Gert-Jan , Bram.

1. Johan:
    11 juni 2023
    Nu ik er niet bij ben, hou Gert-Jan een beetje in de gaten hè 😜😂. Enjoy, maak er wat van. Hou de gepoetste kant boven 👍👍🥊🥊🌞🌞😎😎
  2. Jos van Burg:
    12 juni 2023
    Tot nog kunnen we hem in toom houden. En op tijd plaspauze houden.
  3. Marlie Cuijpers:
    11 juni 2023
    Heerlijk rijplezier mannen. Jullie hebben er prachtig weer bij.
  4. Ineke Meeuwse:
    12 juni 2023
    Heel veel rijplezier, leuk om jullie reis weer te volgen.
    Geniet ervan.
    groetjes Adri en Ineke
  5. Hans vS:
    Weer af en toe een extra spuitje 💉Gert-Jan😜. Geniet ervan allemaal 🏍️🏍️🏍️🏍️👍🏼
  6. Theo Jonkheijm:
    12 juni 2023
    Mannen geniet van de tocht in Wales en hou het veilig. Maar met zulke serieuze mannen zal dat wel lukken. Groet Theo.
  7. Jaap:
    13 juni 2023
    Wel een eenzijdige groep met al die BMW's!! Veel rijplezier en gezelligheid samen.
  8. Jos van Burg:
    13 juni 2023