Noorwegen preview

3 augustus 2023 - Zierikzee, Nederland

Deze week voorbereidingen aan het treffen voor ons vertrek naar Noorwegen.

Deze keer met de auto. Anjo ziet het niet meer zitten om lange afstanden achterop de motor te verblijven.  (Knieproblemen)

We vertrekken maandag a.s. in 2 dgn naar topje Denemarken, daar met de boot  over. In Noorwegen iedere keer 2 dgn in een hotel . Zo reizen we rond in het zuidwesten met de klok mee.

De route op de afbeelding is een voorbeeld door Maps gemaakt, maar zal wel ongeveer kloppen.

Nadenken wat we meenemen. Het weerbericht is wisselvallig,  dus dat zal ook de kledingkeuze moeten zijn.

Sterke drank, voor mij, want dat schijnt daar schreeuwend duur te zijn. Anjo kan niet tegen alcoholische dranken, dus scheelt weer in de portemonnee.

ZIN IN.

1. Jan:
    Veel plezier toegewenst
  2. Gerard Krakeel:
    3 augustus 2023
    Goede reis en geniet er van. Wij doen hier mee met jullie.
  3. Eric:
    3 augustus 2023
    Veel plezier en goede reis toegewenst. Geniet ervan! Wij ( Adrienne en ik) doen momenteel een soortgelijke reis door de zuidelijke helft van Ierland. Ook met de klok mee, met de auto en twee overnachtingen per adres. Bevalt prima.
  4. Teuni en Kees:
    3 augustus 2023
    Heel goede reis gewenst, prachtig land met o.a. fjorden, bergen en dalen en weidsheid, meerdere keren geweest, heel goeie herinneringen. Veel plezier.
  5. Teuni en Kees:
    3 augustus 2023
    goede reis en veel plezier! Prachtig land!
  6. Ad Jansen:
    3 augustus 2023
    Mooi reisplan Jos. Wij zijn pas terug van 5 weken Noorwegen. Blijft een prachtig land. Goeie reis en geniet er samen van.
  7. Ruud:
    3 augustus 2023
    Veel plezier daar! Tip: vanuit Stavanger een fjord safari met een snelle RIB naar het Lysefjord.
  8. Katrien:
    3 augustus 2023
    Leuk, dat je weer een blog maakt. We verheugen ons weer op je humoristische verslagen!
  9. Gertjan:
    Jos + Anjo geniet ervan!
    Auto is zo gek nog niet met dit wisselvallige weer. Kijk weer uit naar je verhalen. Goede reis.
  10. Gert en Els:
    3 augustus 2023
    Wij wensen jullie een fijne vakantie toe. Hopen op in ieder geval droog weer.
  11. Janneke en Bram Leeuwe:
    3 augustus 2023
    Jos en Anjo, heel veel plezier en geniet van dit mooie land.
    Goede reis en blijven jullie volgen met de blog. Ook goed weer toe gewenst.
  12. Ineke Meeuwse:
    3 augustus 2023
    Succes met de voorbereidingen.
    Een fijne reis, geniet ervan.
    Wij vonden het een schitterend land.
    Verstandig om alcoholische dranken mee te nemen binnen de geldende regels.
  13. Marja Fennet:
    3 augustus 2023
    Voor jullie allebei een goede reis gewenst en een leuk verblijf in een prachtig land>
  14. Mineke:
    3 augustus 2023
    Goede reis Jos en Anjo, ga mee genieten hoor, ben zelf nog nooit in Noorwegen geweest. Veel plezier!
  15. Adriënne:
    3 augustus 2023
    Goede reis en veel plezier met de laatste voorbereidingen.
  16. Piet Pellicaan:
    3 augustus 2023
    Gaat een mooie reis worden Jos, alvast veel plezier. We volgen jullie.
  17. Eline en Joost:
    3 augustus 2023
    Anjo en Jos, een hele fijne reis, en lekker genieten van een prachtig land.
  18. Theo Jonkheijm:
    3 augustus 2023
    Een hele mooie en fijne vakantie gewenst Anjo en Jos, geniet ervan.
    Ook Eric en Adrienne een fijne vakantie gewenst.
  19. René:
    3 augustus 2023
    Lijkt me mooi Jos en Anjo. Op dit moment zijn er vrienden van ons op een 6 weken lange rondreis met een elektrische auto.
    Prachtige. Foto’s gezien.
    Hoeie reize! Veel plezier,
  20. Willem van Leeuwen:
    4 augustus 2023
    Goeie reis en veel plezier Anjo en Jos !
  21. Bram Marcusse:
    4 augustus 2023
    heel veel reis en vakantieplezier! geniet er van!
  22. Rinus en tini:
    4 augustus 2023
    Hé Jos en Anjo,veel plezier. Wij vertrekken morgen voor ongeveer 4 weken naar Zweden. En idd best wat biertjes meegenomen. De camper toch maar even gewogen en slechts 80 kg te veel. Ruim binnen de 5 %.
  23. Jos van Burg:
    4 augustus 2023
    Veel plezier. Valt zwaar hè, dat leven als pensionado.
  24. Rinus en tini:
    5 augustus 2023
    Ja maar ik had een goed voorbeeld aan jou Jos en dat hielp me er door heen
  25. Henk Aarnoutse:
    7 augustus 2023
    Fijne vakantie, geniet ervan!
  26. Heleen:
    8 augustus 2023
    Dat wordt een mooi rondje! Wij hebben het er net op zitten😉