Reacties
Reacties 151 - 177 van 177
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Sari van de Sande | Boottocht altijd leuk | 5 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Wat een leuk onderkomen | 5 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Mmmmmmmm jammie ๐๐๐ ziet er goed uit | 5 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Leuke foto!๐ | 5 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Proost๐บ op een fijne vakantie | 5 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Eindelijk iets voor onze lengte Anjo๐ | 5 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Tja je bent zomaar de grens niet over. Wat een gedoe.… | 5 aug. '25 |
| Ad | Wat een leuke impressie foto's. En ook nog twee… | 5 aug. '25 |
| Ineke | Leuk, om jullie reis weer te volgen, we kijken ernaar… | 5 aug. '25 |
| Heleen | Leuk om jullie reis te volgen! Groetjes van ons. | 5 aug. '25 |
| Caty | Hallo Jos en Anjo, Een hele fijne vakantie gewenst,… | 5 aug. '25 |
| Katrien | Fijne vakantie! | 4 aug. '25 |
| Jan en Elly | Hoi Anjo en Jos. Voorbereidingen klaar dus tijd om… | 3 aug. '25 |
| Ad | Goeie reis Anjo en Jos. | 2 aug. '25 |
| Missie Applepie! | Mmmm ..doet me weer denken aan eggs Benedict! Have… | 2 aug. '25 |
| Riny&Lineke | Leuk Jos en Anjo, we gaan jullie volgen. Goede reis… | 2 aug. '25 |
| Gertjan | Fijne en veilige reis met vast en zeker wat flashbacks… | 2 aug. '25 |
| Mineke | Wat leuk om jullie weer te gaan volgen! Veel plezier… | 2 aug. '25 |
| Dick en Corrie | hele goede, veilige reis! En vergeet niet LINKS te… | 2 aug. '25 |
| Janneke | Hele goede reis gewenst en wij gaan weer met veel… | 2 aug. '25 |
| Gerard | Nog een paar nachtjes slapen en dan ervan gaan genieten… | 2 aug. '25 |
| Joke | Goede reis en veel vakantieplezier! | 2 aug. '25 |
| Kees&Teuni | Fijne vakantie, mooie tochten. Jullie over de plas… | 2 aug. '25 |
| Heleen Bijkerk | Veel plezier hoor! | 2 aug. '25 |
| Bram Marcusse | Heel veel vakantieplezier en een veilige reis! | 2 aug. '25 |
| Eric | Veel plezier! | 2 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Nou dat is nogal een voorbereiding. Maar gelukt! Heel… | 2 aug. '25 |


- Ad: Leuke verhalen weer Jos.…
- Mineke: Oh, een vergissing ๐ซข
- Bram Marcusse: Welkom thuis. Dank voor de…
- Marjanne: Weer mooie kleurige foto's.…
- Els en Gert: Het was weer fijn om jullie…
Alle reacties »