Reacties
Reacties 101 - 150 van 177
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Sari van de Sande | Héél mooi kasteel en sfeervol. | 10 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Mooie foto! Prachtig kasteel | 10 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Prachtig uitzicht!!! | 10 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Mmmmmmmm jammie😋😋😋 | 10 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Lekker druk, mooi weer en zondag ? | 10 aug. '25 |
| Sari van de Sande | De traditionele telefooncel. Mooi | 10 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Even time out 😁 | 10 aug. '25 |
| Rinus | Weer mooie foto's, jullie maken een leuke trip | 10 aug. '25 |
| Bram Marcusse | Mooi verslag en mooie plaatjes. Zo kom ik nog eens… | 10 aug. '25 |
| Ad | Leuk Jos. Maar als ik dat filmpje zo zie, dan je toch… | 10 aug. '25 |
| Gerard | Prachtige foto’s en een mooie tocht. Heb het goed. | 9 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Leuk en leerzaam om jullie te volgen. Mooi kasteel,… | 9 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Wat een leuk onderkomen! Heel knusjes😁En een mooie… | 9 aug. '25 |
| Marjanne | Nou, jullie beleven nog eens wat! Mooie (politie-)… | 9 aug. '25 |
| Eric | Schrale troost Jos, de BMW moet ook hard nodig gewassen… | 9 aug. '25 |
| Jan en Elly | We hebben alweer een mooi tripje met jullie meegemaakt.… | 9 aug. '25 |
| Bram Marcusse | Groot genot in een klein huisje! Top | 9 aug. '25 |
| Marlie | Lekker hoor. Geniet ervan. | 8 aug. '25 |
| Ineke | Leuk huisje, ziet er gezellig uit. Nog veel plezier! | 8 aug. '25 |
| Dick en Corrie | wat een leuke vakantiewoning. | 8 aug. '25 |
| Gerard | Geweldig, mooi weer en prachtige reisz | 8 aug. '25 |
| Mineke | Wat een schattig Tiny house, hebben Nella en Anita… | 8 aug. '25 |
| Ad | Wat een leuk huissie. | 8 aug. '25 |
| Mineke | Oh 🫢 ik zie één bord met heel veel calorieën,… | 8 aug. '25 |
| Eric | Ziet er allemaal goed uit. Dat zware ontbijt kun je… | 8 aug. '25 |
| Els en Gert | Dat huisje ziet er gezellig uit nog veel plezier. | 8 aug. '25 |
| Mineke | Wat een leuke dag dat jullie daar nu net iets mee… | 7 aug. '25 |
| Joke | Leuk om zoets eens mee te maken. | 7 aug. '25 |
| Marjanne | Wat leuk om dat mee te maken. Leuke foto! | 7 aug. '25 |
| Ad | Leuk verhaal Jos. Zo te zien hoeven ze daar weinig… | 7 aug. '25 |
| Heleen Bijkerk | Dat is leuk om mee te maken! | 7 aug. '25 |
| Jos van Burg | Bij ons gaat heeft hij inderdaad plannen om te vertrekken… | 7 aug. '25 |
| Eric | Geinig om die opnames van nabij mee te maken. Dat… | 7 aug. '25 |
| Gerard | Leuk om zo’n scène live te kunnen zien. | 7 aug. '25 |
| Monnie IJsebaert | Wij vinden Grantchester best wel een leuke tv serie… | 7 aug. '25 |
| Sari van de Sande | Wat een interessante dag. Mooi daar! Zo leer ik ook… | 7 aug. '25 |
| Rinus | Weer een mooie reis, geniet ervan. | 7 aug. '25 |
| Jacob Kriekaard | Mooi stukje Engeland en veel te zien. Fijne vakantie! | 7 aug. '25 |
| Bert | Mooie reis geniet ervan | 6 aug. '25 |
| Theo Jonkheijm | Mooie reis weer met leuke bezienswaardigheden Anjo… | 6 aug. '25 |
| Ineke | Weer veel gezien vandaag, met veel historie. Het is… | 6 aug. '25 |
| Eric | Leuke foto's en mooi weer. Geniet ervan! | 6 aug. '25 |
| Mineke | Jullie hebben veel gezien vandaag, interessante dag,… | 6 aug. '25 |
| Monnie IJsebaert | Geweldig Jos ik hoop volgend jaar ook weer die kant… | 6 aug. '25 |
| Marjanne | Weer leuk om een beetje met jullie mee te reizen.… | 6 aug. '25 |
| Dick en Corrie | Have fun. Save travelling | 6 aug. '25 |
| Trees | Heel leuk om een beetje mee te reizen. Veel plezier | 6 aug. '25 |
| Marlie | Een paar hobbels en nu genieten. Veel plezier. | 5 aug. '25 |
| Gerard | Mooi weer daar zo te zien. Genieten 👍🏽 | 5 aug. '25 |
| Mineke | Geen erg welkome indruk als je in Engeland aan komt,… | 5 aug. '25 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »


- Ad: Leuke verhalen weer Jos.…
- Mineke: Oh, een vergissing 🫢
- Bram Marcusse: Welkom thuis. Dank voor de…
- Marjanne: Weer mooie kleurige foto's.…
- Els en Gert: Het was weer fijn om jullie…
Alle reacties »