Reacties

Reacties 101 - 150 van 177

Naam Reactie Datum
Sari van de Sande Héél mooi kasteel en sfeervol. 10 aug. '25
Sari van de Sande Mooie foto! Prachtig kasteel 10 aug. '25
Sari van de Sande Prachtig uitzicht!!! 10 aug. '25
Sari van de Sande Mmmmmmmm jammie😋😋😋 10 aug. '25
Sari van de Sande Lekker druk, mooi weer en zondag ? 10 aug. '25
Sari van de Sande De traditionele telefooncel. Mooi 10 aug. '25
Sari van de Sande Even time out 😁 10 aug. '25
Rinus Weer mooie foto's, jullie maken een leuke trip 10 aug. '25
Bram Marcusse Mooi verslag en mooie plaatjes. Zo kom ik nog eens… 10 aug. '25
Ad Leuk Jos. Maar als ik dat filmpje zo zie, dan je toch… 10 aug. '25
Gerard Prachtige foto’s en een mooie tocht. Heb het goed. 9 aug. '25
Sari van de Sande Leuk en leerzaam om jullie te volgen. Mooi kasteel,… 9 aug. '25
Sari van de Sande Wat een leuk onderkomen! Heel knusjes😁En een mooie… 9 aug. '25
Marjanne Nou, jullie beleven nog eens wat! Mooie (politie-)… 9 aug. '25
Eric Schrale troost Jos, de BMW moet ook hard nodig gewassen… 9 aug. '25
Jan en Elly We hebben alweer een mooi tripje met jullie meegemaakt.… 9 aug. '25
Bram Marcusse Groot genot in een klein huisje! Top 9 aug. '25
Marlie Lekker hoor. Geniet ervan. 8 aug. '25
Ineke Leuk huisje, ziet er gezellig uit. Nog veel plezier! 8 aug. '25
Dick en Corrie wat een leuke vakantiewoning. 8 aug. '25
Gerard Geweldig, mooi weer en prachtige reisz 8 aug. '25
Mineke Wat een schattig Tiny house, hebben Nella en Anita… 8 aug. '25
Ad Wat een leuk huissie. 8 aug. '25
Mineke Oh 🫢 ik zie één bord met heel veel calorieën,… 8 aug. '25
Eric Ziet er allemaal goed uit. Dat zware ontbijt kun je… 8 aug. '25
Els en Gert Dat huisje ziet er gezellig uit nog veel plezier. 8 aug. '25
Mineke Wat een leuke dag dat jullie daar nu net iets mee… 7 aug. '25
Joke Leuk om zoets eens mee te maken. 7 aug. '25
Marjanne Wat leuk om dat mee te maken. Leuke foto! 7 aug. '25
Ad Leuk verhaal Jos. Zo te zien hoeven ze daar weinig… 7 aug. '25
Heleen Bijkerk Dat is leuk om mee te maken! 7 aug. '25
Jos van Burg Bij ons gaat heeft hij inderdaad plannen om te vertrekken… 7 aug. '25
Eric Geinig om die opnames van nabij mee te maken. Dat… 7 aug. '25
Gerard Leuk om zo’n scène live te kunnen zien. 7 aug. '25
Monnie IJsebaert Wij vinden Grantchester best wel een leuke tv serie… 7 aug. '25
Sari van de Sande Wat een interessante dag. Mooi daar! Zo leer ik ook… 7 aug. '25
Rinus Weer een mooie reis, geniet ervan. 7 aug. '25
Jacob Kriekaard Mooi stukje Engeland en veel te zien. Fijne vakantie! 7 aug. '25
Bert Mooie reis geniet ervan 6 aug. '25
Theo Jonkheijm Mooie reis weer met leuke bezienswaardigheden Anjo… 6 aug. '25
Ineke Weer veel gezien vandaag, met veel historie. Het is… 6 aug. '25
Eric Leuke foto's en mooi weer. Geniet ervan! 6 aug. '25
Mineke Jullie hebben veel gezien vandaag, interessante dag,… 6 aug. '25
Monnie IJsebaert Geweldig Jos ik hoop volgend jaar ook weer die kant… 6 aug. '25
Marjanne Weer leuk om een beetje met jullie mee te reizen.… 6 aug. '25
Dick en Corrie Have fun. Save travelling 6 aug. '25
Trees Heel leuk om een beetje mee te reizen. Veel plezier 6 aug. '25
Marlie Een paar hobbels en nu genieten. Veel plezier. 5 aug. '25
Gerard Mooi weer daar zo te zien. Genieten 👍🏽 5 aug. '25
Mineke Geen erg welkome indruk als je in Engeland aan komt,… 5 aug. '25

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »