Dag 3 zuid Frankrijk

25 april 2018 - Zierikzee, Nederland

Nou, vannacht beter geslapen. Dat geeft de burger moed. Wel koud (8 gr) en vochtig. Vroeg opgestaan. Doe ik altijd al dus is geen straf. Spullen ingepakt en opgeladen. Zie de foto's. Ik word er wel handig in. Let op de beugeltjes op de koffer voor de spanbanden. Heb ik er zelf op gefabriceerd. Handige Harry 😉. Om 08.00 u vertrokken. Een troosteloze dag. Het was in de morgen niet boven de 12 gr en het bleef bewolkt.
Wel mooie wegen ri het zuiden. Na 14.00 u werd het beter. Het liep naar de 20 gr.
Een paar sfeer foto's gemaakt.
De sociale media klagers die afgeven op de snelheidscomtroles in hun land en daarom willen vertrekken raad ik aan om niet naar Frankrijk te emigreren. Daar staan op een traject van 300 km 20 palen, soms op 5 km van elkaar. 😲. Ik snap trouwens toch niet waarom je de flitsmelding van je navigatie af moet halen. De waarschuwingen zijn levensgroot.
Vandaag 450 km afgelegd en een camping gezocht. Gaat prima met de app van ANWB.