Dag 4 over de Pyreneeën ri Santiago

26 april 2018 - Zierikzee, Nederland

Hola. !! Ik zit in Spanje. Vanmorgen was het weer koud en vochtig. Maar ja, je bent een bikkel of niet. Voorruit met de geit. Op weg richting Spanje. Werd steeds beter, leuke wegen. Maar de lucht werd ook onheilspellender. Door de Pyreneeën kwam ik nog een eenzame reiziger tegen. Respect voor de vele wandelaars die ik heb gezien.ik had de moed allang opgegeven.
Eenmaal in Spanje goed weet en vele mooie wegen. Rete strak asfalt en hele leuke bochtjes.
Onderweg nog wat gegeten natuurlijk. Lang leve de telefoon met vertalen. Het bordje is patatjes riojana. Voor herhaling vatbaar en dat voor 5 euro. Even dacht ik dat ik in het Oostblok reed. Gezien de troosteloze flats. Maar het zal dezelfde architect wel zijn geweest. 😁 Een paar foto's van de dagelijkse beslommeringen. Ik heb een waterketel die ik in kan vouwen, super handig.
Voor degene die zich afvraagt. Hoe komt hij aan stroom voor zijn telefoon. Zie de foto's. Een adapter in het pluggat en een usb snoertje door de tanktas in de telefoon en klaar is Kees. Ook superhandig.
Ik heb twee toestellen. Waar die waar de foto's op staan geeft geen verbinding . Jullie houden nog foto's te goed. En misschien een filmpje.

Adios.

1. Gesina en Ad:
    26 april 2018
    Zo ben je in Zeeland en een paar dagen later rijd je Spanje binnen. Hopelijk wat meer warmte in de nacht. Nog veel plezier en goede reis.
  2. Dick en Corrie:
    26 april 2018
    We genieten ervan om je verslagen te lezen en mee te reizen.
  3. Sacco:
    26 april 2018
    Erg leuk Jos om je zo te volgen!
    Genieten maar en Vaya con Dios.
  4. Mineke:
    26 april 2018
    Dus je bent al ons land Jos? Kan het merken hoor, hola en adios, je past je goed aan dat merk ik wel!
    Ben benieuwd naar de foto's, heb je die troosteloze flats er ook op gezet en waar was dat?
    Hasta mañana!
  5. Nella Bij de Vaate:
    26 april 2018
    Je gaat wel snel zeg voor je het weet zit je weer gezellig bij anjo aan tafel. Vergeet mineke niet te bezoeken hoor en doe haar de gr
  6. Jaap:
    26 april 2018
    Hoi Jos je gaat als een raket met dit tempo is Europa te klein voor jou.
  7. Jan en Elly:
    26 april 2018
    Hoi Jos. Wat leuk dat we dit allemaal kunnen volgen.
    Fijn dat je elke dag lekker weer hebt.
    En dat de wegen goed zijn.
    Nog veel toerplezier.
    we zien je verslagen met belangstelling tegemoet.
  8. Ana van der sluis:
    26 april 2018
    Hoi Jos, wat een leuke verrassing!!! Ya en a Santiago de Compostela , disfruta cada km y espero te traten bien en estas tierras ( España) buen viaje y hasta pronto...... Gezellig!!! Anita .
  9. Joppa Bylenga-Boot:
    27 april 2018
    Ja ook hier in Canada, reizen we met je mee. Als een retired police-man zie je waarschijnlijk dingen, die je goed keuring niet kunnen hebben? Toch wens ik je een very relaxed vacanty toe . We reizen met je mee en dank voor de photo's.
  10. MARTIN MARQUEZ:
    27 april 2018
    Hallo Jos! Ik hoop dat je geniet van de landschappen die we in Spanje hebben. Het weer is ideaal voor de motorfiets. Ik hoop je te zien bij het huis van mijn moeder Mineke met mijn zus Anita. groeten