Dag 2 Parijs voorbij en verder

24 april 2018 - Zierikzee, Nederland

Vanmorgen 8 gr en de tent was vochtig. Ik moet bekennen dat het wel wennen is. Weinig ruimte in slaapzak. Maar niet zeuren. Ik ga ervoor.
Op pad met het stalen ros. En onderweg een ontbijtje gescoord. Kwam ik zomaar een schitterend kasteel tegen. De dauw op het water. Mooi fotomomentje.
In de loop van de route moeten tanken. De 1e werkte niet. De volgende accepteerde geen master en geen maestro. De 3e allen met contant geld, en laat ik dat nou net nog niet gepind hebben. Met zweet op mijn rug naar de volgende pomp 16 km verder. Pfewwww, gelukkig een werkende pomp. Kom ik natuurlijk daarna in een straal van 10 km 6 pompen tegen.
Hoe verder ik naar het zuiden ga , hoe glooiender het landschap. Met daarbij ook steeds minder rechte wegen.
Lekker weer. 21 gr en zonnig. Weer 400 km verder en mijn naam is Remy op de camping.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eline en Joost:
    24 april 2018
    Lekker temperatuurtje Jos, geniet ervan. Wij hebben de houtkachel net aangemaakt😉.
    Leuk om je op deze manier te kunnen volgen!
    Slaap lekker voor straks in je tentje en goeie reis voor morgen.
  2. Bram Marcusse:
    24 april 2018
    Gelukkig heb je ervaring met een bijna lege tank...........
  3. Jan Labruyere:
    24 april 2018
    Heeft de naam Remy in jouw geval soms ook te maken met "Alleen op de Wereld" ?
    Dan is de naam wel een beetje van toepassing.
    Mooi Jos, vooral het onverharde paadje. Je bent zodoende al een behoorlijk eindje weg.
  4. Chris Wijs:
    24 april 2018
    Leuk om je te volgen Jos, goeie reis voor morgen 👊🏻
  5. Jorien:
    24 april 2018
    Ziet er goed uit. Mooi plaatje van het kasteel zeg!
  6. Willem van Leeuwen:
    Mooie plaatjes Jos !
  7. Jan:
    25 april 2018
    Wat een genot om zo de wijde wereld in te kunnen trekken op je stalen vriend.
    Glimlach van oor tot oor?
    Veel plezier!
  8. Rinus en tini:
    25 april 2018
    Weinig ruimte in de slaapzak kan ook aan de inhoud liggen he. Maar dapper hoor Jos je zoekt ook de mooie paden op....
    Geniet ervan..