Dag 1 Het avontuur begonnen.

23 april 2018 - Zierikzee, Nederland

Vanmorgen de motor volgepakt. Vergt een 20 minuten. Mijn wederhelft gezoend en erop los. De temperatuur was goed , 12 gr en zonnig.
Eerst de snelweg genomen. Door België binnendoor is geen optie. Alleen maar lintbebouwing. Onderweg nog even langs het Atonium in Brussel. Ik had het idee om iedere hoofdstad aan te doen, maar dat idee laat ik maar varen. Wat een ellende om er te komen en om er uit raken.
Vervolgt over de snelweg tot ik de tolweg in Frankrijk naderde. Hier er af gegaan. Ik blijf toch een Zeeuw hè.
Lekker binnendoor getourd tot boven Parijs. Ongeveer 400km gereden.
Om 16.30 besloten om een camping te zoeken. Gelukt. Leuk plekje. Tent staat. Bed staat. Stoel staat.
Kortom, op tijd naar bed en morgen gezond weer op.

1. Toby:
    23 april 2018
    Gaaf! Goede reis en Geniet ervan!!
  2. Boukje:
    23 april 2018
    Echt.. Jos... Volgens mij moet dit heerlijk voelen zo op pad en nergens geen omkijken naar!! Wow! Plezier en geniet..
  3. Eric:
    23 april 2018
    Hela Jos: Blijkbaar heb ik je geïnspireerd met m'n rode reflectiestickers op de koffers. 😀😀 Heel verstandig en houd de blinkende zijde boven!
  4. Belinda:
    23 april 2018
    Wauw, de kop is eraf. Stoer!
  5. Camille:
    23 april 2018
    Goede reis Jos! Gaan je volgen, ga jij vloggen?
  6. Jan:
    23 april 2018
    Hela Jos. Leuk om zo met je mee te reizen! Je weet waar we zitten hè van 13 tot 17 mei dus als je dan behoefte hebt aan een lekkere Weizen en een avondje lachen je bent welkom🏍🍻
  7. Piet Pellicaan:
    23 april 2018
    Top Jos. Niet te snel he? Anders ben je over 3 weken weer terug.😁 Plezier!
  8. Diny van den Berg:
    Heel veel plezier!!
  9. Harry Linders:
    Leuk Jos,
    Net terug van een tourtje schouwen wat georganiseerd werdt door J. Deurloo +/- 25 man. Veel plezier onderweg op route national.
  10. Jan en Elly:
    23 april 2018
    Prachtig om je op deze wijze te kunnen volgen
  11. Jan Labruyere:
    23 april 2018
    Leuk om je zo te volgen Jos! Geniet er van.
  12. Mineke:
    23 april 2018
    Goed begin Jos! Ga je volgen hoor, weet ik ook wanneer ik je bed op moet maken, hihi
  13. Remco:
    23 april 2018
    We gaan je volgen Jos, niet te veel aan ons denken he... ookal gaat dat je heel veel moeite kosten. Een hele mooie reis gewenst! Je hebt het verdient.
  14. Joppa Bylenga-Boot:
    24 april 2018
    Fijn dat we met je mee reizen kunnen, nooit in Frankrijk geweest, goede dag morgen!
  15. Theo Jonkheijm:
    24 april 2018
    Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst Jos. Goed begin om van je vrije tijd te genieten.
  16. Bram Marcusse:
    24 april 2018
    Jos maak er wat moois van en geniet van alles wat je doet.
  17. Roy Davids:
    24 april 2018
    Veel plezier Jos, geniet ervan! En je weet het hè..... glimmende zijde boven houden.
  18. Marja Fennet:
    25 april 2018
    Goed begin Jos, mooi weer voor de volgende dagen, we blijven je volgen!
  19. Caty:
    25 april 2018
    De kop is er af😉 veel plezier en veilige km we blijven je volgen Gr uit Kapelle😆👋