Otterlo donderdag
10 april 2025 - Otterlo, Nederland
Vandaag, donderdag, een rondje van 51 km gefietst in noordelijke richting. Hierbij gingen we langs het schietterrein van de Harskamp kazerne. LEVENSGEVAARLIJK. We hoorden ze ook daadwerkelijk knallen.
De route liep langs Radio Kootwijk. Dit is een voormalig zenderpark op de Veluwe, ten westen van de plaats Apeldoorn, dat in de eerste helft van de 20ste eeuw een belangrijke communicatieverbinding vormde tussen Nederland en zijn toenmalige koloniën, met name Nederlands-Indië. Het werd gebouwd vanaf 1918.
Op de terugweg nog lekker wezen eten.
Lekker ontspannen dagje met eerst wat kil en later lekker zonnetje erbij. Je ziet nog een foto met het verschil in kleding bij vertrek. Anjo houdt hier wijselijk haar handen achter haar rug. Waarom? nou ze heeft daar ook nog handschoenen aan.
Groeten Anjo en Jos
Foto’s
4 Reacties
-
Gerard:10 april 2025Weer genoten denk ik.
-
Piet:10 april 2025Mooie tocht Jos, en de Harskamp roept mooie herinneringen bij mij op.😃
-
Jan Labruyère:10 april 2025Fijn om te horen dat jullie ervan genieten!
-
Ad:10 april 2025Leuk Jos, en inderdaad Piet, trotylputten.

