Noorwegen dag 7 zondag

13 augustus 2023 - Kinsarvik, Noorwegen

Het kan niet altijd feest zijn.  Vandaag een grauwe dag. Wel jammer want door alle regensluiers door, reden we door een heel mooi gebied. Een boot, veel bruggen en véééél, heel veel tunnels.

Onderweg nog wel een paar leuke prentjes gemaakt. Ook nog een filmpje van een waterval.

Vaulaelva is een rivier in de gemeente Etne in Hordaland .  Het is afkomstig uit het meer van Vaulo en stroomt van daar naar het noorden naar de Åkrafjorden . Voor de monding stort de rivier zich van de berghelling naar de fjord en vormt de 600 meter hoge Langfossen .

Nabij het hotel in Ulvik ga je over de Hardangerbrug. Zowel voor als na de brug ga je door tunnels.  Deze tunnels zijn voorzien van rotondes. Zie de filmpjes.  Dit is wel héél bijzonder.

In het rechterportiervak zit onze zonnebrandcrème heel verdrietig te zijn. Hij wordt in het geheel genegeerd.

Na een regenachtige dag aangekomen bij het hotel én droog. Een mooie kamer met prachtig uitzicht. Ik zeg; niets meer aan doen.

Adjø

Jos en Anjo.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ad Jansen:
    13 augustus 2023
    Bijzonder en zeer herkenbaar die Hardangerbrua en de rotondes in de berg. Wij waren daar in juni met een blauwe lucht. Hopelijk komt jullie flesje factor 50 ook nog aan de beurt.
  2. Mineke:
    13 augustus 2023
    Ja jammer die regen vandaag, met de zon is alles mooier maar: na regen komt zonneschijn!
    Goede wegen daar, de video film komt helemaal glad over, dat is in Spanje onmogelijk 😬
  3. Jaap:
    13 augustus 2023
    In het rechterportiervak zit onze zonnebrandcrème heel verdrietig te zijn; Hoe verzin het!!!!!
    Prachtig landje zelfs met slecht weer.
  4. Jos van Burg:
    13 augustus 2023
    Je moet toch wat leutigheid in je verhaal brengen. 🤣🤭
  5. Ineke Meeuwse:
    14 augustus 2023
    Hopelijk komt de zonnebrandcrème toch nog uit het vakje.
  6. Piet Pellicaan:
    14 augustus 2023