Reacties

Reacties 51 - 100 van 110

Naam Reactie Datum
Mineke Volgens de expert hier in mijn huis heet dit beestje… 5 jun. '26
Sari van de Sande ❤️❤️❤️ 5 jun. '26
Sari van de Sande Spechten? 5 jun. '26
Bram Marcusse Nooit geweten dat er in jou een historicus zat verborgen… 4 jun. '26
Jan en Elly Jullie maken een prachtige tour langs al die kastelen.… 4 jun. '26
Trees Goed bezig jullie …!!!?? 4 jun. '26
Bram Prachtige plaatjes ondanks het feit dat de weergoden… 4 jun. '26
Mineke Prachtig kasteel, om te zien dan maar niet om in te… 4 jun. '26
Sari van de Sande Zo'n mooi kasteel. Echt de moeite waard om te… 3 jun. '26
Sari van de Sande Lekkerrrrrr 3 jun. '26
Sari van de Sande Geweldig!!! Zo ist echte zeeuwen 💪smelt niet van… 3 jun. '26
Gerard Wat kom je mooie gebouwen tegen. En prachtige natuur.… 3 jun. '26
Marjanne We zijn weer helemaal bij met een stukje geschiedenis… 3 jun. '26
Ad Tja, 365 torens. Ik heb ze ook eens geprobeerd te… 3 jun. '26
Jos van Burg Lekker Gerard 3 jun. '26
Eric Leuk verslag en mooie plaatjes. Jammer van het weer. 3 jun. '26
Gerard Prachtig om op afstand mee te reizen 3 jun. '26
Gerard Dat smaakte? 3 jun. '26
Katrien Wat een heerlijk en ook leerzaam verhaal weer! In… 3 jun. '26
Mineke Interesante dag, jullie hebben veel gezien en zodoende… 2 jun. '26
Marjanne Weer leuk om te lezen. Ondanks de regen toch nog van… 2 jun. '26
Marlie Genieten Jos en Anjo. 2 jun. '26
Dick en Corrie Middagdutje. Ze heeft ook zoveel te verwerken. 2 jun. '26
Dick en Corrie Wat is ze trots. 2 jun. '26
Mineke Prachtige omgeving met die slinger weggetjes, echt… 1 jun. '26
Rinus en tini Leuk ideetje die Kee op de foto zetten. Veel plezier 1 jun. '26
Bram Marcusse Het ziet er uit als jaloersmakend 1 jun. '26
Trees Fijne vakantie 1 jun. '26
Ineke Lekker genieten!! 1 jun. '26
Marjanne Mooi fietsweertje! Mooie omgeving! 1 jun. '26
Eric Mooie plaatjes, mooi weer. Wat wil je nog meer? 1 jun. '26
Katrien In Parijs moest je sowieso niet zijn: daar vieren… 1 jun. '26
Ad Mooi daar hoor. Groeten aan Kee. Zou zomaar een kopie… 31 mei '26
Marlie Kee, heeft het naar haar zin. Jullie ook geloof ik.… 31 mei '26
Riny&Lineke Jos en Anjo ook van ons een fijne fietsvakantie gewenst! 31 mei '26
Mineke Oh, nog van de eerste Wereldoorlog! 31 mei '26
Mineke Erg leuk om jullie weer te volgen, plezierig dagen!… 31 mei '26
Gerard Geniet er van dan doe ik het ook. 31 mei '26
Sari van de Sande Mooi stuk gedaan vandaag! Gelijk hebben jullie, rustig… 31 mei '26
Bram Marcusse Heel veel plezier Zorg goed voor Kee 31 mei '26
Bert Goede vakantie gewenst 31 mei '26
Marjanne De eerste etappe is al goed gegaan. Fijn! Veel plezier! 31 mei '26
Rinus Fijne vakantie, alhoewel vakantie, dat is onderbreken… 31 mei '26
Caty Fijne vacantie en geniet ervan, groet voor jullie… 31 mei '26
Heleen Bijkerk Een hele fijne vakantie samen! En nu maar hopen dat… 31 mei '26
Edwin Fijne vakantie Anjo en Jos en geniet van het mooie… 31 mei '26
Ad Mooie fietsroutes langs de Loire. Veel plezier. 30 mei '26
Eric Benieuwd naar jullie belevenissen. Bandenplak en wat… 30 mei '26
Gerard Goede reis en doe voorzichtig. Geniet ervan dan doe… 30 mei '26
Katrien Prachtige omgeving!!! Fijne vakantie en ik zal met… 30 mei '26

 « Vorige 1 2 3 Volgende »