Reacties
Reacties 51 - 100 van 110
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mineke | Volgens de expert hier in mijn huis heet dit beestje… | 5 jun. '26 |
| Sari van de Sande | ❤️❤️❤️ | 5 jun. '26 |
| Sari van de Sande | Spechten? | 5 jun. '26 |
| Bram Marcusse | Nooit geweten dat er in jou een historicus zat verborgen… | 4 jun. '26 |
| Jan en Elly | Jullie maken een prachtige tour langs al die kastelen.… | 4 jun. '26 |
| Trees | Goed bezig jullie …!!!?? | 4 jun. '26 |
| Bram | Prachtige plaatjes ondanks het feit dat de weergoden… | 4 jun. '26 |
| Mineke | Prachtig kasteel, om te zien dan maar niet om in te… | 4 jun. '26 |
| Sari van de Sande | Zo'n mooi kasteel. Echt de moeite waard om te… | 3 jun. '26 |
| Sari van de Sande | Lekkerrrrrr | 3 jun. '26 |
| Sari van de Sande | Geweldig!!! Zo ist echte zeeuwen 💪smelt niet van… | 3 jun. '26 |
| Gerard | Wat kom je mooie gebouwen tegen. En prachtige natuur.… | 3 jun. '26 |
| Marjanne | We zijn weer helemaal bij met een stukje geschiedenis… | 3 jun. '26 |
| Ad | Tja, 365 torens. Ik heb ze ook eens geprobeerd te… | 3 jun. '26 |
| Jos van Burg | Lekker Gerard | 3 jun. '26 |
| Eric | Leuk verslag en mooie plaatjes. Jammer van het weer. | 3 jun. '26 |
| Gerard | Prachtig om op afstand mee te reizen | 3 jun. '26 |
| Gerard | Dat smaakte? | 3 jun. '26 |
| Katrien | Wat een heerlijk en ook leerzaam verhaal weer! In… | 3 jun. '26 |
| Mineke | Interesante dag, jullie hebben veel gezien en zodoende… | 2 jun. '26 |
| Marjanne | Weer leuk om te lezen. Ondanks de regen toch nog van… | 2 jun. '26 |
| Marlie | Genieten Jos en Anjo. | 2 jun. '26 |
| Dick en Corrie | Middagdutje. Ze heeft ook zoveel te verwerken. | 2 jun. '26 |
| Dick en Corrie | Wat is ze trots. | 2 jun. '26 |
| Mineke | Prachtige omgeving met die slinger weggetjes, echt… | 1 jun. '26 |
| Rinus en tini | Leuk ideetje die Kee op de foto zetten. Veel plezier | 1 jun. '26 |
| Bram Marcusse | Het ziet er uit als jaloersmakend | 1 jun. '26 |
| Trees | Fijne vakantie | 1 jun. '26 |
| Ineke | Lekker genieten!! | 1 jun. '26 |
| Marjanne | Mooi fietsweertje! Mooie omgeving! | 1 jun. '26 |
| Eric | Mooie plaatjes, mooi weer. Wat wil je nog meer? | 1 jun. '26 |
| Katrien | In Parijs moest je sowieso niet zijn: daar vieren… | 1 jun. '26 |
| Ad | Mooi daar hoor. Groeten aan Kee. Zou zomaar een kopie… | 31 mei '26 |
| Marlie | Kee, heeft het naar haar zin. Jullie ook geloof ik.… | 31 mei '26 |
| Riny&Lineke | Jos en Anjo ook van ons een fijne fietsvakantie gewenst! | 31 mei '26 |
| Mineke | Oh, nog van de eerste Wereldoorlog! | 31 mei '26 |
| Mineke | Erg leuk om jullie weer te volgen, plezierig dagen!… | 31 mei '26 |
| Gerard | Geniet er van dan doe ik het ook. | 31 mei '26 |
| Sari van de Sande | Mooi stuk gedaan vandaag! Gelijk hebben jullie, rustig… | 31 mei '26 |
| Bram Marcusse | Heel veel plezier Zorg goed voor Kee | 31 mei '26 |
| Bert | Goede vakantie gewenst | 31 mei '26 |
| Marjanne | De eerste etappe is al goed gegaan. Fijn! Veel plezier! | 31 mei '26 |
| Rinus | Fijne vakantie, alhoewel vakantie, dat is onderbreken… | 31 mei '26 |
| Caty | Fijne vacantie en geniet ervan, groet voor jullie… | 31 mei '26 |
| Heleen Bijkerk | Een hele fijne vakantie samen! En nu maar hopen dat… | 31 mei '26 |
| Edwin | Fijne vakantie Anjo en Jos en geniet van het mooie… | 31 mei '26 |
| Ad | Mooie fietsroutes langs de Loire. Veel plezier. | 30 mei '26 |
| Eric | Benieuwd naar jullie belevenissen. Bandenplak en wat… | 30 mei '26 |
| Gerard | Goede reis en doe voorzichtig. Geniet ervan dan doe… | 30 mei '26 |
| Katrien | Prachtige omgeving!!! Fijne vakantie en ik zal met… | 30 mei '26 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »


- Mineke: Hahaha, dat denk ik ook dat…
- Jos van Burg: Blijft leuk Theo
- Jos van Burg: Dat zijn nog eens tips
- Jos van Burg: Ja, Kee blijft thuis. Op…
- Kees&Teuni: Welkom thuis ,even nagenieten…
Alle reacties »