Eifel.weer terug.

18 juni 2026 - Zierikzee, Nederland

We zijn weer terug op de thuisbasis.  Veeeeel warm. Ik heb de 30 gr gezien op de meter.

Op de terugreis niet al te beste wegen. Leer voor de volgende keer.  Een andere route kiezen.

Veel fileleed rond Brussel en Antwerpen.

Dit was het weer. Voorlopig!

Foto’s

6 Reacties

  1. Kees&Teuni:
    18 juni 2026
    Welkom thuis, weer een leuke trip gehad zo te lezen!
  2. Marjanne:
    18 juni 2026
    Fijn, dat je weer terug bent. Het was weer leuk om je verhaal te lezen.
  3. Mineke:
    18 juni 2026
    Dank voor je verhalen Jos, het was een kort reisje maar jullie hebben vast wel genoten, tot de volgende reis ! 👍
  4. Els en Gert:
    18 juni 2026
    Welkom thuis op naar de volgende reis
  5. Ad:
    18 juni 2026
    Bedankt weer Jos. Maar....fileleed? Daar deden wij wij toch niet aan...😅
  6. Bram:
    18 juni 2026
    We kijken weer terug op een leuke trip. Leuke routes en weer heel gezellig. Af en toe had ik een verrekijker nodig om Jos in het zicht te houden maar alles bleef binnen de grenzen. Dat Jos een schrijver was wist ik wel maar dat hij steeds vaker serieuze en minder serieuze verhalen schrijft was nieuw voor mij. Ik moet eraan wennen. Jullie waarschijnlijk ook. Goed bezig Jos. Ik hoop je de volgende keer wel minder munitie te geven. Ik heb het je wel heel makkelijk gemaakt dit keer. Dat kan anders..........

Jouw reactie