Reacties
Reacties 51 - 84 van 84
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jan de Feijter | Jos als ik je zo bezig zie met die selfie stick denk… | 3 jun. '24 |
| Piet | Mooi hoor, bij de kerk moest ik even aan een kaboutermuts… | 3 jun. '24 |
| Ineke | Fijne reis verder. Groetjes Adri en Ineke | 3 jun. '24 |
| Marlie | Veel plezier motormuizen. Leuke foto's en zo… | 3 jun. '24 |
| Riny &Lineke | Fijne reis Jos! | 3 jun. '24 |
| Piet | Mooie start Jos. En ja die controles, leve de brexit.… | 3 jun. '24 |
| Theo Jonkheijm | Veel plezier mannen en Jos succes met het in toom… | 3 jun. '24 |
| Jos van Burg | Ik doe mijn best, maar het blijft een moeilijk kind. | 3 jun. '24 |
| Hans van Streijl | Ik zie allemaal bekenden/medestrijders😃! Groeten… | 2 jun. '24 |
| Johan | Goede reis mannen. Jos let je een beetje op Gert Jan😂😂.… | 2 jun. '24 |
| Jacob Kriekaard | Gefeliciteerd met jullie gouden jubileum. Geniet van… | 2 jun. '24 |
| Gerard | Niet alleen files in Nederland dus. Geniet ervan als… | 2 jun. '24 |
| Joke | Veel rijplezier en goede reis | 2 jun. '24 |
| Theo Jonkheijm | Nog gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk en… | 2 jun. '24 |
| Heleen Bijkerk | We gaan je weer volgen! Goede reis en geniet er van. | 2 jun. '24 |
| Piet | Fijne reis Jos, we volgen jullie. | 2 jun. '24 |
| Ab | Plezier weer in England, en nog van harte gefeliciteerd… | 2 jun. '24 |
| Hans van Streijl | Goeie reis en veel plezier. Gas erop hé😃👊🏼❗️ | 2 jun. '24 |
| Henk Aarnoutse | Goeie reis en veel plezier! Leuk jullie belevenissen… | 2 jun. '24 |
| Mineke | Mooie foto! Van harte gefeliciteerd alsnog en wens… | 2 jun. '24 |
| Jan de Feijter | Hartelijke felicitaties en veel plezier in GB. | 1 jun. '24 |
| Jorien | Heel veel plezier pap! | 1 jun. '24 |
| Chris Wijs | Goeie en veilige reis Jos. Have Fun. | 1 jun. '24 |
| Els en Gert | Goede reis Jos ga er van genieten | 1 jun. '24 |
| Marjanne | Veel plezier, Jos! | 1 jun. '24 |
| Ad | Anjo en Jos, Van harte gefeliciteerd met jullie 50… | 1 jun. '24 |
| Monnie IJsebaert | Mooie veilige reis Jos en medereisgenoten. Ben weer… | 1 jun. '24 |
| Bert | Goede reis jullie alle 3 ik was er 3 weken geleden… | 1 jun. '24 |
| Caty | Hoi Jos, Heel veel rijplezier, en gezond weer terug | 1 jun. '24 |
| Gerard | Nog van harte gefeliciteerd en doe er nog een paar… | 1 jun. '24 |
| Marja Fennet | Nog van harte gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk!… | 1 jun. '24 |
| Harry Linders | Heel veel plezier in dit mooie gebied. En nog gefeliciteerd… | 1 jun. '24 |
| Ad | Wij wensen je een fijne trip! | 1 jun. '24 |
| Missie Applepie! | We gaan je volgen! Alvast een goeie reis! | 1 jun. '24 |


- Katrien: Weer genoten van je blog.…
- Ad: Mooi verhalen weer Jos. Bedankt…
- Mineke: Bedankt Jos voor je reisverhalen,…
- Dick en Corrie: Bedankt voor je reisverslag…
- Jan en Elly: Fijn dat jullie hebben genoten,…
Alle reacties »