Naar Wales, zondag

12 juni 2022 - Havant, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen 08.00 uur op pad.  Verzamelen bij de tolpoortjes. Onderweg nog in België getankt,  we blijven Zeeuwen natuurlijk. Anderen vinden dat de basis is " vol getankt weg". Maar ja, eigenwijs is  ook wijs.

Aangekomen bij de boot werden we gemaand om onze papieren te tonen. Eerste hokje paspoort en incheckpapier. Tweede hokje ,weer paspoort. Daarna derde hokje (Engels) weer paspoort. Bij de douane mochten we deze keer doorrijden.

De boot op en met spanband vastgezet. Na 2 uur de White cliffs of Dover.  Hierna natuurlijk direct links rijden.  Was even wennen dat je rechts ingehaald wordt. Nog een klein foutje gemaakt bij inhalen. De spiegel rechts stond nog op standje Nederlands, dwz te veel naar binnen gesteld. Na wat claxongeluid mijn hand opgestoken en dóóóór.

Nog leuk binnendoor gereden en na een uurtje de snelweg weer op naar het hotel "the  Bear". In Havant.

Het is daar goed van de kost, zakmazegge. Zie de foto's.

1. Boukje:
    Leuk Jos!! Veel plezier samen. Groetjes Boukje
  2. Joop:
    12 juni 2022
    Bedankt voor de update Jos. Leuk!
  3. Ineke Meeuwse:
    Leuk!
    Groetjes en veel plezier,
    Ineke
  4. Ad Jansen:
    Beetje jaloers hoor. 🤒
  5. Gesina en Ad:
    12 juni 2022
    Zo te zien smaken de glazen fris prima 😉. Veel plezier!
  6. Bert:
    12 juni 2022
    Goede reis en veel veilige kilometers
  7. Marlie Cuijpers:
    12 juni 2022
    Hey mannen, wat genieten is dat👍
  8. Theo Jonkheijm:
    13 juni 2022
    Dat ziet er weer gezellig uit, geniet ervan👌👌👌
  9. Rinus en tini:
    13 juni 2022
    En ik nog steeds maar werken werken en werken.....
  10. Jos van Burg:
    13 juni 2022
    Nou ja werken!!!! Een beetje gaten in de lucht rijden zul je bedoelen.
    Gr Jos.
  11. Jeannette:
    13 juni 2022
    Wat een luxe, en ik maar denken dat het eten in Engeland niet te pruimen is☺. Genieten, mannen, het weer werkt ook nog eens mee, prachtig. Ik werk hier thuis wel een beetje door, het moet wel betaald worden hé☺
  12. Piet Pellicaan:
    Gaat goed, plezier.