Naar Wales dinsdag

14 juni 2022 - Blaenau Ffestiniog, Verenigd Koninkrijk

Vandaag een mooi rit gemaakt naar het wonderschone Meantwrog.

Vooraf gaf de  navigatie aan dat we er om 12.30 uur zouden zijn. Dat bleek anders uit te pakken. Uiteindelijk om 17.00 uur aangekomen.

Dat had oorzaken. De omgeving is hier zo prachtig dat we regelmatig zijn gestopt. Af en toe even omrijden.   Eric heeft ook een tijdje als voorrijder gefungeerd.  Hij heeft op zijn navigatie een fantasieroute. Nou,  dat hebben we geweten. We kwamen op singletrack wegen waar we in de berm moesten gaan staan om de enkele auto die we tegenkwamen te laten paseren. Uiteindelijk op een heuvel nog foto's gemaakt van de omgeving.

Nog een paar close-ups van ons vieren met een eenvoudige doch voedzame maaltijd.

Als je op een foto een oud gebouw ziet met pilaren, is dit volgens een local een oude townhall waar ze vroeger vergaderingen  hielden.

Nog een filmpje bijgevoegd.

Groeten uit een zonnig Wales.

1. Monnie IJsebaert:
    14 juni 2022
    Geweldig zou ook zo weer terug willen heel mooi en inderdaad je bent daar even onderweg hebben wij ook alle dagen ervaren. En op de motor geniet je nog meer.
  2. Ab:
    ziet er weer mooi uit!
  3. Marlie Cuijpers:
    14 juni 2022
    Da's mooi. Erik kan als voorrijden fungeren bij de volgende ritten. Alleen betere route kiezen dan. Jullie treffen het maar daar👍
  4. Jos van Burg:
    15 juni 2022
    De route van Eric was prachtig. Vergt alleen veel tijd. Maar dat hebben we.
  5. Gert en Els:
    14 juni 2022
    Ziet er mooi uit Jos. En fijn dat het zulk prachtig weer is. Nog veel plezier daar. Gr
  6. Piet Pellicaan:
    Idd mooie omgeving Jos. En het weer zit mee. Ideaal dus.👍
  7. Mineke:
    14 juni 2022
    Prachtige omgeving daar, echt genieten dat zie ik wel! De maaltijd weet ik niet, dat bruine is dat bonensoep of zoiets?
  8. Jos van Burg:
    14 juni 2022
    Dat bruine is kip curry . Wel lekker.
  9. Ad Jansen:
    14 juni 2022
    Tis weer afzien. Hou vol jongens....😉😂
  10. Jan en Elly:
    14 juni 2022
    Mooi weer,mooie omgeving en routes.
    Wat wil een mens nog meer op vakantie.
    Zo kunnen jullie het wel volhouden.
    Nog veel motorplezier.
  11. Joop:
    15 juni 2022
    Het ziet er allemaal top uit. Zelfs de Welsh keuken valt wel mee begrijp ik. Goede reis en veel plezier nog!