Dag 15 ri Monaco

7 mei 2018 - Pertuis, Frankrijk

PRETTIG GEZELSCHAP.
Tijdens de koffie in de lounge kwam er ineens een kat naar me toe . Hij sprong van enen stoel naar mijn schoot en installeerde zich comfortabel. Hij gaat met de gasten heen en weer door de automatische schuifdeuren.

DROGER.
Mijn handschoenen waren erg nat geworden. Ik heb wel reserve bij me maar een paar knijpers ( die heeft een wereldreiziger altijd bij zich) doen wonderen bij de ventilatie.

VREEMDE VOGELS
Onderweg dacht ik even dat ik in een verkeerd land was terechtgekomen, rare beesten met twee bulten en later nog een grotere niet nader te identificeren beest.

Onderweg nog contact gehad met twee Tukkers. Ze waren met een karretje met daarop de motoren naar deze streek gereden en daarna 6 dagen hier aan het rondtoeren. Nog even samen opgereden
op een stoppmoment zei één van die tukkers " ik wil met jou wel een dagje rijden" komt dat nou door mijn uiterlijk of mijn rijstijl.🤔🤔
NATIONAAL PARK
Wederom door een park getoerd. Nationaal park des Prealpes 'd Azur. Schitterend gebied. Mooie wegen, diepe kloven.

EIGENWIJS.
Om met een voormalige chef te spreken. Eigenwijs is ook wijs 😁 ben ik de navi gevolgd en vervolgens op een weg terechtgekomen waar weliswaar een bord stond met iets van militair en een gesloten verklaring, maar ik dacht, dat geldt niet voor mij. Mooi 20 haarspeldbochten en 10 kilometer voor niets gereden.
Andere kant van de berg geprobeerd en daar kwam ik nog eens 532 haarspeldbochten tegen. Het kunnen er een paar meer of minder zijn.

GOLF
Nog speciaal voor mijn broer en schoonzus een foto gemaakt van een golfbaan bij Monaco.

MONACO
Nog even door Monaco gereden. En daar heel decadent een appel genuttigd. Heel die staat is ondertunneld. Wat een crime.
Nog wel veel vocht en mist in de lucht maar mijn regenpak niet nodig gehad.

LA BIE EST BELLE.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Harry Linders:
    7 mei 2018
    Mooie plaatjes en bochtjes Jos.
    Geniet er van.

Gr Marja & Harry
  2. Mineke:
    7 mei 2018
    Wat ben je vandaag in een hoog gebied geweest Jos! En dan al die haarspelbochten, mooie foto is dat.
    Gisteren yoghurt en fruit en vandaag een appel, je bent toch niet op dieet gegaan na Spanje?
  3. Ron:
    7 mei 2018
    weer mooie foto's jos, top
  4. Piet Pellicaan:
    7 mei 2018
    Prachtig gebied Jos. Monaco is net een mierennest, alle auto's verdwijnen daar als mieren in de grond. Geniet ervan.
  5. Joppa Bylenga-Boot:
    8 mei 2018
    Weer mee genoten, veel moois gezien, een fijne dag morgen en zonder haarspelden.
  6. Eric:
    8 mei 2018
    Hela Jos. Gelet op het ruwe asfalt, de vele kilometers met nog meer bochten en met name jouw rijstijl: Al nieuwe bandjes nodig? 😀