Fietsen langs de Maas, PROLOOG

3 juli 2022 - Zierikzee, Nederland

Hallo, daar ben ik weer. Deze keer is het samen met Anjo. Wel op een tweewieler, maar deze keer noemen we het een fiets.

We gaan een fietstocht maken langs de Maas. Starten in Maastricht en zakken af, of gaan stroomopwaarts , wat je wilt. Reisdoel is uiteindelijk Sedan in Frankrijk.

We fietsen van hotel naar hotel en de bagage wordt achterop gebracht.

Het is geen groepsreis,  alleen de hotels zijn geregeld , verder zoeken we het zelf uit.

Vandaag de voorbereiding gedaan. Alles bij elkaar zoeken. Kleding, schoenen, laders, etcetera ,etcetera (klinkt al een beetje Frans).

Groeten,

Jos en Anjo.

1. Marja Fennet:
    3 juli 2022
    Hallo, grootse plannen! Veel plezier, netjes bellen en je hand uitsteken!

Groetjes, Guus en Marja.
  7. Theo Jonkheijm:
    Prettige vakantie samen👍
  8. Belinda:
    wauw, veel plezier levensgenieters!
  9. Edwin en Deja:
    Zet 'm op Jos en Anjo. Veel plezier en veilige fietskilometers👍
  10. Katrien:
    Wij sluiten ons geheel aan bij de vorige schrijvers!
    Aram en Katrien
  11. Rinus en tini:
    4 juli 2022
    Goed bezig Jos. Zijn zelf pas in charlesvilles mezierres geweest. Het centrum daar is echt leuk. Veel plezier.
  12. Janneke en Bram Leeuwe:
    5 juli 2022
    Nogmaals: Goede reis en wij hopen dat het net zulk mooi weer is als hier. Heerlijk fietsweer. Geniet!!!!