Dag 13 ri Pyreneeën

5 mei 2018 - Zierikzee, Nederland

Vanmorgen vertrokken van de camping La Fresneda. Ik kan het jullie aanbevelen. Niet groot, rustig en er is een bar waar je wat kan drinken. Aardige eigenaars.
Bij het vertrek moest ik nog even het hellinkje met de nauwe doorgang nemen. Ook weer goed gegaan. Pfoei😥😥

SCHREIFVOUTEN.
Als fouten on mijn verhaal staan geef ik de schuld aan mijn telefoon. Deze doet soms voorstellen of neemt woorden over die ik niet zo bedoeld heb. Met de controle lees ik er dan weer overheen . Lichte vorm van dyslexie.

ONTBIJT.
Het kan dus wel. Een ontbijt scoren binnen een half uur. Een mooie zaak met 4 man personeel. Lekkere koffie en veel verschillende broodjes. Én Engels sprekend.
De marktkramen worden daar vanaf 09 uur opgebouwd. Bij ons in Zierikzee beginnen ze daar snachts mee.

AFWISSELING
Het altijd weer mooi om te zien hoe de navi een route in elkaar knutselt. Ik tik op de kaart een punt aan waar ik ongeveer naar toe wil hij verzint de mooiste en afwisselenste routes. Het wegdek is afwisselend. Van snelle naar rustiek naar gaten in de weg.
Never a dull moment!!

NATUUR.
Om te laten zien dat ik ook wel om natuur geef ook een paar foto's van bloemetjes.
LEUK HÈ 🤓

Route liep door de Pyreneeën en ik ben weer la douche France.

TE VEO ESPAÑA BONIOUR FRANCE.

1. Eric:
    5 mei 2018
    Hoi Jos. Vanmiddag de motor weer op de middenbok getrokken na een weekje Zwarte Woud met de Jan Lab Club. Het weer was beter dan eerder voorspeld. Wederom prima georganiseerd, mooie routes en gelukkig geen ernstige malheur. Ook daar was het 's morgens maar een graad of vijf. Zelf heb ik ook goede ervaringen met het door OnRoute plannen van een tocht van punt A naar punt B. Veel plezier en veilige voortzetting!
  2. Bram Marcusse:
    5 mei 2018
    Ha die Jos. Ik heb afgelopen week met Eric meegelezen. Blijft leuk om je ervaringen mee te krijgen. Veel plezier verder
  3. Ron:
    top jos
  4. Jaap:
    Hoi Jos ook ik ben weer terug uit Black Wood. 2000 kilometer genoten maar
    kan geen BMW meer zien!!!! Ik ga weer zitten voor je spannende verhalen.
  5. Gert en Els:
    5 mei 2018
    Tante Marie heeft vandaag je reiservaringen gelezen en de foto's bekeken, ze wenst je nog veel reisplezier toe
  6. Riny&Lineke:
    5 mei 2018
    Jos, wat is het toch leuk om je zo te volgen!
    Groetjes Riny&Lineke
  7. Francesco:
    6 mei 2018
    Hoi Jos, wat later ingestapt in je blog ga ook ik de verhalen van onze wereldreiziger bijhouden. Leuk om te lezen dat het goed met je gaat, veilige kilometers rijdt en geniet. Top!
  8. Theo Jonkheijm:
    6 mei 2018
    Hoi Jos, het gaat goed met je reis, leuk om te volgen. De volgwagen is ook weer thuis gekomen van het weekje Zwarte Woud en ook wij hebben weer genoten. Er moest deze keer geen BMW op de aanhangwagen🤓😜. Veel plezier nog.
  9. Ad Jansen:
    7 mei 2018
    Hoi Jos. Leuke verhalen weer van een mooi avontuur. Als ik naar mezelf kijk na een heerlijke week op de BMW in het Zwarte Woud zal je 's avonds ook wel aardig opgebrand zijn. Have fun.😎😉🏍