Dag 22 bay bay zwaai zwaai

14 mei 2018 - Zierikzee, Nederland

Dit is de láátste dag van mijn reisje.
Ik was eerst van plan om nog naar Luxemburg te gaan. Maar het weer in Neustadt en ook in Luxemburg gaf weinig hoopvolle toekomstbeelden. 🌫🌧

Dus maar in een ruk naar huis . 517 km. Lijkt veel maar ik ben gewend om op de motor te zitten. 07.00 uur weg. 13.30 uur thuis.

Ik hoop dat ik tijdens mijn trip een glimlach op jullie gezicht heb kunnen bezorgen.
Bij mij is dat in ieder geval wel zo.😊😊😊😊😊

BLOG
Ik vond het heel leuk om deze blog bij te houden. Het gaf onderweg stof tot nadenken en 's avonds een moment van terugkijken op de dag die geweest was.

WAT KWAM IK TE KORT. ( materieel)
Eigenlijk heel weinig . Ik heb alleen maagzuurtabletten gekocht en een busje wd40. De tanktas sluiting haperde door het vocht en een beetje wondersmeer helpt dan.

WETENSWAARDIGHEDEN.
Totaal afgelegde afstand : 8516.8 km.
Duur : 22 dagen.
Keren regenpak aan. : 1 maal
Omgevallen : niet dus.

Bezochte landen
BELGIË FRANKRIJK SPANJE PORTUGAL MONACO OOSTENRIJK DUITSLAND NEDERLAND
BLIJ WEER THUIS TE ZIJN EN DAT ALLES GOED IS VERLOPEN.

DANK VOOR JULLIE BELANGSTELLING EN VOOR BIJNA ALLEMAAL

TOT ZIENS.💋

1. Rinus en tini:
    14 mei 2018
    Welkom thuis Jos. Heb je verhalen met plezier gelezen.....en Morgenvroeg sta je voor de VOG gepland.
  2. Belinda:
    14 mei 2018
    En weer thuis! Wat heb je veel gezien in een paar weken, dat kan niemand je meer afnemen. Een mooi begin van een nieuwe periode. Geniet ze samen.
  3. Jos van Burg:
    14 mei 2018
    Ha ha Rinus. Jij bent toch een grappenmaker.
  4. Ineke Meeuwse:
    14 mei 2018
    Jos, welkom thuis! Fijn dat alles goed verlopen is!
    Het was elke avond een plezier om je verhalen te lezen. We zullen het missen.
    groetjes Adri en Ineke.
  5. Nella Bij de Vaate:
    14 mei 2018
    Jos fijn dat je weer in zierikzee bent.ik heb genoten van je schrijven. Ga nu maar een boek schrijven je kan het
  6. Boukje:
    14 mei 2018
    Doe nog maar een keer zoiets... Vind 't wel leuk om te lezen...
    En nu lekker knuffelen met anjo!
  7. Janneke en Bram Leeuwe:
    14 mei 2018
    Dank je wel Jos voor je leuke blog. Fijn om weer gezond en een ervaring rijker , thuis te zijn.
    We toerden echt mee met je en zodoende ook veel mooie plaatjes gezien.
    Groet en een fijne tijd samen toegewenst.
  8. Gert en Els:
    14 mei 2018
    Welkom thuis lieve Jos. Het was een genoegen om je te volgen de afgelopen 22 dagen. Nu maar genieten dat je weer lekker bij Anjo bent. Gert en Els
  9. Riny&Lineke:
    14 mei 2018
    Welkom thuis Jos, het was echt heel leuk om je zo via je blog te volgen.
    Wat een kilometers heb je gemaakt en leuke foto aan ons laten zien.
    Lieve groeten ook aan Anjo van ons Riny&Lineke
  10. Jaap:
    14 mei 2018
    Hoi Jos goed dat je weer thuis bent. Ik heb genoten van je schrijvers talent.
    Nu quality time met Anjo. Maar Scandinavië nog.............of?
  11. Mariska:
    14 mei 2018
    Fijn dat je weer thuis bent en met een goed gevoel terug kijkt naar je avontuur. Ik zal je blog missen, was toch elke keer weer leuk om meegenomen te worden op je reis. Motor op stal en lekker genieten met Anjo. Oh nee, ik lees dat je morgen gepland staat voor de VOG, op tijd naar bed dus! ;)
    Tot snel, liefs Mariska.
  12. Caty:
    14 mei 2018
    Hoi Jos, fijn dat je weer gezond terug bent,we hebben je aardig gevolgd en en van je verhalen genoten! ga fijn verder genieten van DREES😝en tot snel Gr van ons ook voor Anjo✋
  13. Theo Jonkheijm:
    14 mei 2018
    Welkom thuis weer Jos, mooie reis geweest en leuk om te volgen via je blog. Nu is het weer gezellig samen met Anjo. Geniet verder van je vrije tijd👍👍👍
  14. Dick en Corrie:
    14 mei 2018
    Was leuk om elke avond even te lezen, wat je had meegemaakt en waar je was. Misschien jammer dat het voorbij is, maar geweldig om op terug te kijken. Een ervaring rijker en nu weer lekker in je eigen bed. Slaap lekker. Groeten van ons.
  15. Joppa Bylenga-Boot:
    15 mei 2018
    Thank you very much for sharing your beautiful trip and wish you together with Anjo a beautiful summer. So much to see in Europe and I have enjoyed your stories .Greetings from us.
  16. Marja Fennet:
    15 mei 2018
    Welkom thuis Jos, veel ervaringen en herinneringen rijker. Ook wel fijn weer achter de gebreide broek te kruipen natuurlijk!. Het was leuk je via je blog te kunnen volgen.
    Groeten aan Anjo en tot ziens.
  17. Mineke:
    15 mei 2018
    Welkom thuis Jos, Anjo was vast heel erg blij om je veilig en wel weer thuis te zien!
    We zullen je blog missen maar wie weet, misschien komt er nog een vervolg samen met Anjo?
    Groetjes vanuit Spanje, Mineke en familie.
  18. Rinus:
    15 mei 2018
    Welkom thuis Jos, ik vond het leuk om je zo te volgen. Ik denk erover om zoiets ook te doen als ik naar het Noorden afreis deze zomer.
    Groet Rinus.
  19. Eric:
    15 mei 2018
    Gelukkig veilig thuisgekomen. Het weer werkte helaas niet altijd mee. Daar heb je wel pech mee gehad. Reden om nog eens een vervolgtoer te doen?
  20. Bram Marcusse:
    15 mei 2018
    Weer veilig thuis Jos. Wat zal Anjo blij zijn. Leuk om je ervaringen te lezen.
  21. Toby:
    15 mei 2018
    Welkom terug! Heerlijle verhalen, zou je vaker moeten doen ;-)!
  22. Jan Labruyere:
    15 mei 2018
    Fijn dat je weer veilig thuis bent Jos, wat zal Anjo blij zijn, want ze zal je zeker gemist hebben! Jammer dat het weer op het laatst tegen bleef zitten. Het display van je GS geeft service aan, maar daar heb je de komende tijd ruimte genoeg voor in je agenda denk ik. Fijn om je blog te volgen. Ik hoor t.z.t. graag nog de verdere verhalen, want volgens mij kun je er gerust een boek over schrijven. Tot spoedig ziens .
  23. Jan en Elly:
    15 mei 2018
    Fijn dat je weer in Zeeland bent.
    We zullen je verhalen missen. Het was net een beetje vakantie.
    Hopen een keertje de rest van je mooie foto's te komen bekijken.
    groetjes ook aan Anjo.
  24. Ad Jansen:
    15 mei 2018
    Jos, bedankt voor je, leuke reisverhalen. Door die reislogger voelde jij je vast ook wat minder alleen... Wellicht tot ziens op een trip samen🤣 groeten, Ad.
  25. Ron:
    17 mei 2018
    leuk om je ff te volgen jos op je reis. Lekker weer thuis.