Saksen. Proloog

29 augustus 2019 - Zierikzee, Nederland

Deze keer samen met moeder de vrouw. En eens niet met de bokser maar met een  driecilinder voorzien van een gesloten carrosserie.

In simpel Nederlands ...... een auto.

Het hotel in Oost Duitsland is al vroeg geboekt en het weer zit niet echt in een zon modus.

We gaan op het gemakkie  in een paar dagen daar naartoe. Wat bezichtigen. Wat fietsen. Een dagje naar Praag. En vooral relaxen.  Het leven van een pensionado is heel zwaar.

Morgen vertrekken we.

1. Riny &Lineke:
    Hoi Jos en Anjo deze keer😃
    Wat gezellig samen er op uit. Wat een zwaar leven is het toch als je niet meer moet werken,wij weten er alles van😄
    Geniet ervan, en we zullen wel weer wat foto's voorbij zien komen. GroetenRiny en Lineke.
  2. Janneke en Bram Leeuwe:
    29 augustus 2019
    Veel plezier en vooral genieten.
  3. Tonny Dieleman:
    29 augustus 2019
    Jos, heel veel plezier en mooi weer!
    Groetjes,
    Tonny
  4. Bram Marcusse:
    29 augustus 2019
    Heel veel plezier. Geniet van elkaar en van de omgeving.
  5. Jan Labruyere:
    29 augustus 2019
    Hallo Jos en Anjo. Wat leuk om te lezen. We volgen het met belangstelling. Uiteraard heb je jezelf goed voorbereid. Maar voor het geval je nog tips kunt gebruiken: Karlovy Vary en Cesky Krumlov (Unesco stad) in Tsjechië, (laatstgenoemde misschien iets te ver weg).
    In Sachsen: Markneukirchen (grootste muziekinstrumentenmuseum ter wereld) maar vooral ook Dresden (o.a. Verkehrsmuseum en veel oude cultuur en gebouwen, Sachsische Schweiz, Herrnhut, Lausitz (streek), Coldiz (WO2), Motorfietsmuseum Augustusburg (motorfietsmuseum) en op de terugweg misschien nog Eisenach? (Wartburg (kasteel) en Wartburg automuseum..............
  6. Dick en Corrie:
    29 augustus 2019
    Hele goede reis, GENIETEN en weer gezond terugkomen
  7. Chris Wijs:
    Hoi Jos,
    Een plezierige en veilige reis.
    Groeten Chris.
  8. Trees:
    29 augustus 2019
    Wat leuk dat jullie dit zo doen. Maak er een lekkere vakantie van en veel mooie dingen bekijken. Veel plezier.
    Gr. Trees
  9. Diny van den Berg:
    29 augustus 2019
    We wensen jullie een goede reis en een fijne vakantie.
    Groetjes Peter en Diny
  10. Eric:
    29 augustus 2019
    Hela Jos. Mooi om zo te genieten! Leipzig: ook mooi.
  11. Theo Jonkheijm:
    30 augustus 2019
    Hoi Jos en Anjo,

veel plezier daar en geniet er samen van.

groeten Theo
  12. Willem van Leeuwen:
    30 augustus 2019
    Veel plezier Jos en Anjo.....afkicken Jos zonder motor ?
    Gr.