Fietsen langs de Maas, Maastricht

4 juli 2022 - Maastricht, Nederland

Vandaag met blijde zin aan de fiets vakantie begonnen. Weliswaar eerst een aantal kilometers met de auto richting eerste hotel in Maastricht.  De kortste weg door België genomen, daar het met de stikstofboeren onzeker is of je niet in een blokkade terecht komt.

Waren natuurlijk veel te vroeg om al gelijk de koffers naar de kamer te brengen. Wel al in kunnen checken.

Goede temperatuur 22°.

Maar een kort ritje naar centrum Maastricht gemaakt. Daar zagen we dat het circus van André Rieu aan het opbouwen was.  Uit nieuwsgierigheid even opgezocht wat zo'n kaartje kost. Als je vooraan wil zitten betaal je ruim vierhonderd Euro, 400!!!! , ofjeeenemmerleeggooid.

Ook natúúrlijk een kerk vanbinnen bekeken, zal wel vaker gebeuren deze week.  En een kaarsje opgestoken in gedachtenis van onze dierbaren en op veilige fietskilometers. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Als je hier bent en je eet wat dan is een frietje zuurvlees natuurlijk niet te versmaden.

Gr,

Anjo en Jos.

10 km gefietst

1. Teuni en Kees:
    4 juli 2022
    goeie start, veel fietsplezier.
    Teuni en Kees
  2. Joke van den Houten:
    4 juli 2022
    Het weer ziet er goed uit. Veel plezier.
  3. Jan en Elly:
    4 juli 2022
    Succes met het nodige klimwerken goed fietsweer
  4. Monnie IJsebaert:
    4 juli 2022
    Fijne gezellige maar ook vooral veilige fietstocht met heel leuk fietsweer. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.
  5. Eric:
    4 juli 2022
    De catering is prima verzorgd in ieder geval!
  6. Ineke Meeuwse:
    4 juli 2022
    Voor morgen, fijne fietstocht.
    Succes Adri en Ineke
  7. Mineke:
    4 juli 2022
    Mooi die foto met doorkijkpoortjes 👌
  8. Piet Pellicaan:
    5 juli 2022
    Ziet er goed uit voor jullie. Veel plezier en op tijd stoppen voor de inwendige mens, en de billetjes te laten rusten.
  9. Piet Pellicaan:
    5 juli 2022
    Weer een leuk reisblog, Jos.
    Zo zijn we er ook een beetje bij!
    Veel plezier, hoor!
    groetjes Marjanne
  10. Theo Jonkheijm:
    5 juli 2022
    Heerlijk genieten weer samen en goed de inwendige mens verzorgd👌 Veel plezier nog met de komende ritten.