Dag 14 ri Nice

6 mei 2018 - Zierikzee, Nederland

BOTER
Gisteren viel ik bij aankomst op de camping met mijn neus in de boter. De eigenaar was jarig hield een feestje voor de campinggasten. Ik had meteen een bier on mijn handen en er gingen hapjes rond. Je maakt zo wel contact met de andere gasten. Bijna allemaal Nederlands.
Ook had ik met opzetten van de tent gelijk aandachtige toeschouwers. Gelukkig gaven ze geen adviezen.

ETEN
Nog een foto van eten. Het is niet altijd ongezonde kniegewrichten dit maal langs geweest bij supermarché. Daar een salade fruit en yoghurt voor de volgende dag gehaald.

KOMPAS
Het eerste deel van de trip was niet overweldigend. Ik was natuurlijk te c
Veel verwend on Spanje. Na 100 km kwam ik toch weet on een natuurpark
Hier wat afgeweken van de naviroute. Als de weg wel eens wordt afgesloten ben ik altijd benieuwd. Leuk rijden.
Weer eens wat anders bedacht. Ik ga rijden op het kompas en mijn gevoel. Dwz ik kijk op mijn navi hoe de route ongeveer loopt door ver uit te zoemen. Kijk dan ook of ik in de goede richting rij. Hou de zon in de gaten en de bergen waar je om een moet.
Ook weer een avontuur.

WAT NU WEER??
Iedere morgen als ik weer op de motor stap denk ik wat moet ik nu weer aan jullie toevertrouwen. Maar gaande de rit heb ik toch altijd weet stof.

Ik heb dit epistel gemaakt in een broodjeszaak onderweg met vrij Wi-Fi.

Midden in een onweersbui terecht gekomen. Gelukkig was de camping die ik op het oog had gesloten, anders was ik tijdens het opzetten wel een verzopen kat geweest 😹😹 In de stromende regen een IBIShotel gevonden. Onderweg nog regenkleding aangetrokken. Ik kon een boerenschuur gebruiken om me in pakte hijsen. Ten minste:;Er was niemand die het mij verbood 😜 IUSAU'À LA SAISON (Ik vraag me trouwens af of er iemand is die die laatste uitroepen vertaald)
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eric:
    6 mei 2018
    Hoi Jos,
    Petje af voor je avontuurlijke reis. Mooie plaatjes. Ga je nu richting Italië?
  2. Joppa Bylenga-Boot:
    7 mei 2018
    De volgende keer moet je dit eens across Canada doen en natuurlijk met Anjo! We hebben nu prachtig zonnige dagen. Een fijne rit morgen