Dag 11 rust

3 mei 2018 - Zierikzee, Nederland

Vandaag even geen kilometers maken .
Ik heb tot nu toe ruim 4000 km gereden. Ik ben op bezoek bij mijn nicht Mineke en haar man Tito. Mineke is de dochter van mijn vaders zuster. Zo dan weten jullie ook weer.
Ze woont nabij Madrid in Alcalá.
In deze stad zou, naar het gerucht gaat, Don Quixiote., je weet wel die man die molens aanviel, geboren zijn.

Vandaag een dagje onderhoud
Motor wassen. Kleding wassen.

Bij Mineke thuis heerlijk paella gegeten.

MADRID
Vandaag samen met Mineke en Anita (haar dochter, dus mijn achternicht) naar het centrum van Madrid geweest. Daar de toerist uitgehangen. Een bezoek aan de kathedraal van Madrid gebracht. Tegenover staat het paleis van de koning. Groot groter grootst.
Onderweg nog een man zien staan die wel erg veel aan zijn billen laat zitten.

Nog een plaatselijke lekkernij genuttigd. Een soort gefrituurde soepstengels die je doopt in warme chocolade. Dit alles voldoet natuurlijk aan de dagelijkse behoefte van calorieën.
Oh Ja, gisteren ook nog even maagtabletten gekocht. Ik krijg het af en toe zuur. Ik weet ook niet hoe dat komt.😂

Bij het parlementsgebouw is een tegel in het plaveisel die is het middelpunt van Spanje. Hier begint het met afstanden meten.

A MAÑANA

1. Belinda:
    3 mei 2018
    Geniet met je familie Jos.
  2. Eline en Joost:
    3 mei 2018
    Hartstikke leuk Jos dat je bij Mineke en Tito bent! Je wordt vast lekker in de watten gelegd, geniet ervan! Foto 's zijn heel erg mooi en zien er heel gezellig uit.
    Goeie reis verder en de groetjes aan Mineke, Tito en de rest van de familie!
  3. Joppa Bylenga-Boot:
    4 mei 2018
    Ik ben ook be vriend met Mineke, dat is gekomen toen ik dat verhaal van de ramp 1953 schreef, via mijn nicht Corrie van der Laan ( van der Wekken ) in Pretoria. We genieten mee, goede reis verder.
  4. Mineke:
    4 mei 2018
    Heel erg gezellig om Jos hier bij ons thuis te mogen ontvangen.
    Een middag genieten in Madrid doen we ook graag Anita en ik en dan de stad met andere ogen bekijken.
    Heel veel groeten aan jullie allemaal die mij kennen en via deze blog!
  5. Jan en Elly:
    4 mei 2018
    Was vast heerlijk zo'n dagje rust en verwennerij tussendoor.
    Ziet er erg gezellig uit .
    Goede reis verder.
    groetjes Jan en Elly
  6. Piet Pellicaan:
    Mooi reis zover Jos. Je schrijft leuke verslagen. Als "Brusselmans" zeg maar.😉
  7. Ron:
    leuk jos
  8. Piet Pellicaan:
    4 mei 2018
    Leuk om.je blog te lezen, Jos! Je hebt een prachtige route uitgestippeld. Veel plezier verder. Gr. Marjanne