Dag 10 ri Madrid fam bezoek

2 mei 2018 - Zierikzee, Nederland

LEUK??
Oplettende lezertjes zullen misschien bemerkt hebben dat ik al een aantal dagen niet de tent gebruik. Dat komt door het weer. Ik heb gisteren bijv nog hagelstenen op mijn helm gehad. En als het in een gebied geregend heeft wil dat zeggen dat het op de camping ook nat is of is geweest. Het moet wel leuk blijven.

FAWLTY TOWERS
AF en toe denk ik dat ik Manuel uit Fawlty Towers tegenover me heb staan. Als ik iets wil hebben of wil weten kijkt de persoon tegenover me aan alsof ik van Mars kom. Ik ben gewend dat horecapersoneel in plaatsen als bijv Zierikzee ten minste 2 vreemde talen spreken. Buiten het Zeeuws dan.

WEGENBOUWERS
Ik vermoed dat de wegenontwerper van de natuurparken hier in Spanje een motorliefhebber was en dat de opdrrachtgever dat niet door heeft gehad.
Zie de foto van mijn navi scherm. Dat gaat zo ongeveer 80 km achter elkaar door. Wel vreemd dat ze een rotonde aanleggen met maar één afrit. Dan kun je toch gewoon een bocht maken? Ook zijn de waarschuwingsborden aangepast aan het land. Hier heb je overstekende linxen, waar je bij ons padden hebt. En ook zien de koeien in Spanje er anders uit, meer trotser lijkt mij..

UITZICHT
Af en toe heb je uitzichtpunten, maar dan moet je wel wat kunnen zien natuurlijk. Op een beetje hoogte was het wel wat mistig.
Nou ja dan maar met de GS ernaar toe en die op de foto gezet.
Het panoramabeeld laat wel zien dat het links goed weer is en rechts mistig.

Laatste stuk snelweg genomen om naar mijn nicht Mineke te gaan
Die woont nabij Madrid.

ADIOS.

1. Gert en Els:
    2 mei 2018
    Jos die de lieve groetjes aan Mieneke en Tito. Veel plezier daar
  2. Diny van den Berg:
    2 mei 2018
    Hallo Jos,
    Volgens mij heb je het wel naar je zin.
    Je schrijft leuk.
    Veel plezier
    gr.
  3. Dick en Corrie:
    3 mei 2018
    Ola, geniet van even gewoon zeeuws praten . Goede reis verder. We lezen mee.
  4. Henk Aarnoutse:
    Hoi Jos,
    Even een berichtje, de mannen zijn in t zwarte woud aan t genieten en ik geniet een beetje mee van jouw reis .
    leuk geschreven en Spanje is een superland voor de motor :)
    Geniet er nog van en hoop dat t weer snel beter wordt
    groetjes ook van Henk
  5. Remco:
    We blijven je enthousiast volgen Jos 👍
    Enneh ik zou gewoon proberen via zelf regelen zo nu en dan wat hotels te regelen. ...
  6. Rinus:
    4 mei 2018
    Dag Jos,
    Geweldig jou zo te volgen.