Dag 21 door Zwartewoud

13 mei 2018 - Neustadt an der Weinstraße, Duitsland

DONDER EN BLIKSEM
Dacht ik dat het lekker weer was en zou blijven. Nee dus. Zoals gewoonlijk weer op tijd in mijn mandje . Rond 01.00 uur vannacht begon het weer hevig te regenen en donderen.
Het water stond in mijn slaapkamer. Gelukkig slaap ik van de grond.

WEETJES
Een leutigheidje is dat de voorkamer van mijn tent een zijdeur heeft.
Misschien vragen jullie je af waarom ik een handdoek op mijn bagage leg. Nou dat zal ik vertellen. Dat is míjn natuurlijke droger. Die handdoek is namelijk nog nat van mijn douchebeurt en daarna gebruik ik hem soms om de tent wat droog te vegen. Aan het eind van de dag is hij droog en kan in de koffer.

ZWARTEWOUD
Een beetje kris kras door het woud gereden. Het weer zit niet mee. Het is mistig en nat. Na Freiburg maar het kompas op N gezet om te zien of het daar wat beter wordt.
Niet dus, het wordt wel minder mistig maar de dag blijft grauw en dus NIET zonnig.☁☁🌫

Zuid Afrika.
In Freiburg aan praatje gemaakt met een stel uit Zuid Afrika. 😀😀Corrie!!! 😀😀Ze waren hier op vakantie en hij had ook een GS uit 2011. Zal wel met rechts stuur zijn want ze rijden daar links. Gezellig gepraat. Waren ook een paar jaar geleden met een groep door Slovenië en Tsjechië gegaan. Vonden het daar erg chaotisch met verkeer..

VERSIERING
Op een rotonde zag ik deze versiering. Ik vond hem wel leuk.

MOEDER
Vanwege moederdag uit eten geweest. Moeder was er wel niet bij, maar daarom smaakt het niet mínder. Daar komt bij dat ze hier vaderdag hebben gehad op 10 mei. En toen was er helemaal niemand die aan mij dacht.😭😭😭 nog een paar foto's van een beeld waar Anjo en ik model voor hebben gestaan. 🤣

OEPS
Op Jan L . zijn advies heb ik nog een stukje weg gereden wat , na later bleek, gesloten was voor mij. Endschuldigung. Ikke buitenlander. Ik niet begrijp.

LUXE
Omdat ik afgelopen nacht veel regen heb gehad en de vooruitzichten voor nu ook niet best zijn, me maar weer wat luxe veroorlooft. Leve booking.com

CARPE DIEM
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mineke:
    13 mei 2018
    Wat jammer Jos met steeds maar weer regen en ook nog mist! Vannacht kun je weer bij komen in die “rode” kamer en morgen wacht je een nieuw aventuur en ook voor ons!!
  2. Gesina en Ad:
    13 mei 2018
    Laat ik nu denken dat jullie model stonden voor die hamer. Jij gebruikt hem en Anjo zit er bovenop. 😀. Fijne reis verder!
  3. Marja Fennet:
    14 mei 2018
    De natuur is er mooi, mooi groen is niet lelijk. Dat zou best eens kunnen komen door de vele regen!! Op naar het mooie weer, maar waar moet je het zoeken? Goeie reis verder, leuke ontmoetingen en vooral beter weer. Alles nog heel en niks kwijt of gepikt?