Dag 12 ri. De Pyreneeën.

4 mei 2018 - Zierikzee, Nederland

FOTO'S STAAN ONDER DAG 11. FOUTJE BEDANKT AFSCHEID.
Vandaag afscheid genomen van Mineke en Tito. Gisterenavond al van Anita. Hoewel.... Een bekende zanger kweelde eens "afscheid nemen bestaat niet" . En dat klopt want in juni komen ze naar Nederland.

BUITENGEWOON
Eerst richting een natuurgebied gegaan, daar heb ik goede ervaringen mee. Dit keer was het weer een gebied in de categorie buitengewoon MOOI. Mooie wegen, dito natuur en vergezichten.

VERWARRING
Iedereen is zo belangrijk als hij zich voordoet. Gisteren zag ik in Madrid, de hoofdstad oftewel CAPITAL , dat vandaar alle km worden gerekend. Vandaag was ik in Huelamo en zag ik een steen met "0 km" en daarbij een bord wat vertelt dat de afstand tot het CAPITAL 57.1 km is. Nu weet ik het ook niet meer. 🤔
Bij dit plaatsje is het trouwens net of ze een gros huizen tegen een berghelling hebben gekwakt.

KOFFIE.
Onderweg een paar keer koffie gedronken, waarbij opgemerkt moet worden dat die in Spanje heerlijk is. Daar kan menigeen restaurant in Nederland een puntje aan zuigen.

FOUT.
Uiteindelijk een restaurant gevonden om wat te eten. Ik in mijn onschuld weer wat besteld , waarbij de ober zei dat het pork was. Op mijn netvlies verscheen een afbeelding van pulled pork, wat ik bij ons erg lekker vind. Vergissing, ik kreeg op míjn bord een glibberige massa van varkensgewrichten waarbij de cholesterol als een raket omhooggaat. Me maar gelaaft aan wat frietjes en brood.

Weer via de app een Camping gezocht en gevonden. mooie plaats.

HASTA LA VISTA.

1. Belinda:
    4 mei 2018
    Prachtige plaatjes Jos. En je raakt al goed bedreven in het maken van je reisverslagen. Hou vol!
  2. Anjo:
    4 mei 2018
    Het was weer een mooie reis met een mooie natuur zo te zien. En lekker droog weer. Met aan het eind van de dag weer een mooi verhaal!
  3. Mineke:
    4 mei 2018
    Wat een zielig bakje koffie met helemaal niets er bij Jos! Het eten was dus 3 keer niets maar heb er wel om moeten lachen vanwege die glibberige massa op je bord, ggrrr, ik zou het ook niet lusten hoor.
  4. Ineke Meeuwse:
    4 mei 2018
    We genieten elke dag van je belevenissen. Fantastisch gebied om daar doorheen te gaan.
    Nog vele mooie kilometers en behouden vaart. Liefs Adri en Ineke
  5. Eric:
    4 mei 2018
    Hela Jos, mooie vergezichten. Aan je volledig dicht geritste motorjas te zien, nog best frisjes.... 😀
  6. Joppa Bylenga-Boot:
    4 mei 2018
    Thank you so much for sharing and we travel along!
  7. Janneke en Bram Leeuwe:
    5 mei 2018
    Wat leuk om je zo te volgen en wat een mooie natuur op je route die je ons laat zien.
    Geniet en heel veel plezier aan deze tocht met hopelijk veel mooi weer.